"He said there would have been problems."

Μετάφραση:Αυτός είπε ότι θα είχαν υπάρξει προβλήματα.

August 20, 2016

5 σχόλια


Theofa

Στην πρόταση "He said there would have been problems." το "there" μεταφράζεται σαν "ότι". Πρώτη φορά το συναντώ αυτό. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει;;; Ευχαριστώ!!

August 20, 2016

D_..
Mod

    Το "ότι" (that) μπορεί να παραληφθεί στα αγγλικά. Η πρόταση της άσκησης θα μπορούσε να είναι "He said that there would have been problems." και θα ήταν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

    There σημαίνει "υπάρχει" όταν είναι με το ρήμα to be όπως στην άσκηση:

    there is/are = υπάρχει/υπάρχουν

    there was/were = υπήρχε/υπήρχαν

    there will be = θα υπάρχει/υπάρχουν

    there has/have been = υπήρξε/υπήρξαν

    there will have been = θα έχει/έχουν υπάρξει

    there would have been = θα είχε/είχαν υπάρξει

    Διαφορετικά, there = εκεί (επίρρημα).

    August 21, 2016

Theofa

    Σε ευχαριστώ πολύ!!! Έτσι γίνεται κατανοητό, ότι το "there" πάει μαζί με "to be". Δεν το είχα σκεφτεί έτσι.

    August 21, 2016

BK1h1

    ευχαριστώ πολύ

    March 22, 2017

Christophe892080

    Ειπε θα ειχαν υπάρξει πρόβληματα, μου φαίνεται και αυτο σωστό εμένα

    September 12, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.