"He said there would have been problems."

Μετάφραση:Αυτός είπε ότι θα είχαν υπάρξει προβλήματα.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


Theofa
Theofa

Στην πρόταση "He said there would have been problems." το "there" μεταφράζεται σαν "ότι". Πρώτη φορά το συναντώ αυτό. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει;;; Ευχαριστώ!!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το "ότι" (that) μπορεί να παραληφθεί στα αγγλικά. Η πρόταση της άσκησης θα μπορούσε να είναι "He said that there would have been problems." και θα ήταν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

There σημαίνει "υπάρχει" όταν είναι με το ρήμα to be όπως στην άσκηση:

there is/are = υπάρχει/υπάρχουν

there was/were = υπήρχε/υπήρχαν

there will be = θα υπάρχει/υπάρχουν

there has/have been = υπήρξε/υπήρξαν

there will have been = θα έχει/έχουν υπάρξει

there would have been = θα είχε/είχαν υπάρξει

Διαφορετικά, there = εκεί (επίρρημα).

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ!!! Έτσι γίνεται κατανοητό, ότι το "there" πάει μαζί με "to be". Δεν το είχα σκεφτεί έτσι.

πριν από 2 χρόνια

BK1h1

ευχαριστώ πολύ

πριν από 1 χρόνο

Christophe892080

Ειπε θα ειχαν υπάρξει πρόβληματα, μου φαίνεται και αυτο σωστό εμένα

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.