"Hast du den Mantel?"

Çeviri:Manto sende mi?

August 20, 2016

20 Yorum
Tartışma kilitli.


efesamli2002

"Manton var mı" cevabı kabul edilemez mi?


ex_contributor

hayır o "hast du ein Mantel?" oluyor


79633

Manto sende mi?


ali.ist

bir manton var mı deyince o olur birde biliyormuş gibi kesin cevap veriyorun ... akk ve manton var mı olur


ali.ist

atmıssın sen de ha burada akk ve bu da manton var mı anlamında, senin dediğin bir manton var mı? konuyaesas soru ise manton var mı olmaktadır, duolingo ile ortaklığın :) mı var da onları haklı çıkarıyorsun, yanlış bir yorum duo haksız burada


AmiralBatt

soruda veya cevap'da hata var !


EbrarDogru1

Aynn bende öyle düşündüm


AmiralBatt

Evet soruda veya cevapta hata veya eksiklik var yani soru ile cevap hatalıdır !


MevltKavak2

Yanlış bilmiyorsam haben fiili ile birlikte isim artikeli ile kullanılırsa kimde olduğunu ifade ediyor, haben fiili ile sadece ismin kendisi kullanıldığında sahip olma anlamı veriyor


mus_77

Neden "den" geliyor?


sedabulut14

Monto sizin m cevabını neden kabul etmiyor hast sahiplik bildirmiyor mu zaten?


elif815

Neden yanls bu


TubaYldrm825098

Yanlış cümle lütfenn dikkate alın


Dororo-chan

Manton var mı yazdım. Herhangi bir mantodan bahsetmiş olduğumu düşündü herhalde belirli artikel vardı başında. Ama saçma yine de. Türkçede belirlilik durumu bu kadar kesin değil, ben bu çeviride nasıl belirteyim?


GlDrAI

Manton var mı? Olması lazım değil mi


emrezdemirde

Hast du einen Mantel Olacak hocam!


sonterekeme

Manton var mı nasıl denir peki


ibrahimtr20

hast du einen mantel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.