A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man walks."

Fordítás:A férfi sétál.

4 éve

9 hozzászólás


nuplanet

"az ember jár" miért nem jó?

4 éve

janosiimola

Először is nem ember hanem férfi Másodszor szerintem azt írd ami alul van (pontozott vonal)

4 éve

bulcsu612

mert a man=férfi

4 éve

morosita1

Erthetoen is lehetne mondani

3 éve

Kovcsrozi0

lemarad

2 éve

Kovcsrozi0

a férfi jár

2 éve

EtuuFlower

S miért "walks"?

3 éve

Kataa15

Mert E/3-ban minden ige mögé kerül egy "s" :) Tehát she, he, man, woman, stb.. :)

2 éve

misee76

következetlen...hol elfogadja a mondatkezdő kisbetűt, hol nem...itt pl hiba

1 éve

Kapcsolódó fórumok