1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not even have a brother…

"I do not even have a brother."

Çeviri:Benim bir erkek kardeşim bile yok.

February 7, 2014

49 Yorum


TalhaBerk

Duygulandım :(


aleynatece

Benimde kardesim yok :: : (


aleynatece

Kardeşi olmayanalr


Lutf

"bir kardeşim bile yok"

bunu da kabul etmesi gerekmiyor mu ?


Selcen_Ozturk

hayır. kız kardeşi var belki


Aliqli

Belki de annesine kusmustur ve tum sehir ona kusmustur


aleynatece

Belki ablasi abisi var


Hasan333Demir

Benim bir erkek kardeşim bile yok. Kabul etmesi gerekmiyormu


bacio_

'benim bile bir erkek kardesim yok' şeklinde de çevirilebileceğini düşündüm. cümlenin çevirisinde ikilemde kaldığım için soruyorum, 'even' her zaman kendinden sonra gelen cümleyi mi etkiler?


Tirsak_Tosbaa

'benim bile' diyebilmek için "Even I don't" diye başlamak gerekir cümleye sanırım


bacio_

evet haklısınız :)


_CanerOzdemir_

Even if degil miydi, az once mevzusu gecmisti, cabuk unutuyorum sanirim


Eser_Mehmet

Zarflar fiillerden once gelir turkcede de boyle. Have ana fiil, bile yok demek icin even have olmali.


R.Corleone

burada (have) yardımcı fiil değil ana fiildir... (have) sahip olmak bu yüzden (even) (have) den önce kullanılmıştır. present perfect tense de kullanılan yardımcı fiil (have) olmuş olsaydı... o zaman (even) (have) den sonra gelecekti ve ardından asıl fiil yani (v3) gelecekti.


Zeynep973359

i don't even have a cat geldi aklıma


najaftom

Benim bir erkek kardesim yok bile "dogru mu?


terimjr

biz o şekilde kullanmıyoruz


Yasemin191816

Yok yüklemdir sonda kullanılır


hilal___lcy

peki "i even have not a brother" olamaz mıydı??


DouCanay1

İngilizce cümle yapısını dikkatlice öğrenmenizi tavsiye ederim :)


EmreEsra

cümlenin icinde fiil yok ancak do kullanılmış. ben olumsuz ve soru cumlelerinde fiiller ile birlikde kullanıldıgını bılıyordum . yanlısmıyım acaba


turkcerapper

ben bile bir erkek kardeşe sahip değilim... Niçin bu kadar Türkçe'yi kısıtlıyorsunuz ? ben de size bunu sormak istiyorum. Bu çevirinin neresi yanlış ?


Tirsak_Tosbaa

"Ben bile bir erkek kardeşe sahip değilim" cümlesiyle "Ben bir erkek kardeşe bile sahip değilim" cümlesi arasındaki fark neyse; "Even I don't have a brother" cümlesiyle "I don't even have a brother" cümlesi arasındaki fark da odur.


mahmutsahin

"bir kardeşim bile yok" daha sade ve doğru bir tercüme bence


kbrazl

Erkek mi kız mı olduğunu belirtmelisin çünkü brother kardeş değil erkek kardeş demek


burcublt

I dont ile I do not arasındaki fark ne ? niye kabul etmiyor?


Cemilyildiz

Yaa şu "do" nun nerde, nasıl ve neden kullanıldığını hiç anlamış değilim.


Simandir

i do not haven have a cat... cümlesi ile artık even i hic unutmam


SARSILMA

Bir erkek kardeşe sahip bile değilim. ... doğru olmalı


omjio

Normalde boyle yazilmasi gerekmiyor mu I do not have even a brother???


aligok11

Bir sey dikkat ettim sesli cevap verirken cumle icinde not gectigi anda kayit duruyor. Gerisini algilamiyor. Sadece bende mi var acaba boyle bir sorun


Glsm356620

"Benim bile erkek kardesim yok" nasil denilir?:)


Seyma65

I dont even have a cat:(


aleynatece

Kardesi olmayanlar


edip73528

I not even have a brother neden do kullanmak zorundayız bilen bir arkadaş var mı ?


mehmetsalihdemir

"Bir erkek kardeşim bile yok" kabul etmesi lazim


Nurtenatal3

Erkek kardesim bile yok ile benim bir erkek kardeşim bile yok arasinda ne fark var. Turkcede benim kelimesini koymanin anlami yok. Kardesim demek yeterli


adem467122

I do not have even a brother. Yazsak yanlış olur mu ? Even have'den sonra gelse yani


ErdemEmir

I havent brother OLMAZ MI YA benim erkek kardeşim yok lafı uzatmaya ne gerek var


alperen934349

"even"burada niçin kullanıldı?


Uur9090

I don't even have a cat.


Cenk316811

Önceki soruların birinde "I do not have even a brother" şeklinde yazdım, doğru kabul etmişti. Ama şimdi yanlış kabul etti.


LDSATDS

ingilizce de zarflar fiilden sonra yazılması gerekmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.