1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not even have a brother…

"I do not even have a brother."

Çeviri:Benim bir erkek kardeşim bile yok.

February 7, 2014

44 Yorum

Konu önem sırasına göre

TalhaBerk

Duygulandım :(

May 1, 2014

aleynatece

Benimde kardesim yok :: : (

July 22, 2017

ecrin730290

Olmasın daha İYİ HA HA KARDEŞ(HELE ERKEKSE) = BAŞA BELA

April 18, 2019

aleynatece

Kardeşi olmayanalr

July 22, 2017

Lutf

"bir kardeşim bile yok"

bunu da kabul etmesi gerekmiyor mu ?

February 20, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. kız kardeşi var belki

February 20, 2014

Aliqli

Belki de annesine kusmustur ve tum sehir ona kusmustur

January 11, 2015

aleynatece

Belki ablasi abisi var

July 22, 2017

Hasan333Demir

Benim bir erkek kardeşim bile yok. Kabul etmesi gerekmiyormu

October 5, 2014

bacio_

'benim bile bir erkek kardesim yok' şeklinde de çevirilebileceğini düşündüm. cümlenin çevirisinde ikilemde kaldığım için soruyorum, 'even' her zaman kendinden sonra gelen cümleyi mi etkiler?

May 13, 2014

Tirsak_Tosbaa

'benim bile' diyebilmek için "Even I don't" diye başlamak gerekir cümleye sanırım

May 23, 2014

bacio_

evet haklısınız :)

May 31, 2014

_CanerOzdemir_

Even if degil miydi, az once mevzusu gecmisti, cabuk unutuyorum sanirim

February 19, 2015

Eser_Mehmet

Zarflar fiillerden once gelir turkcede de boyle. Have ana fiil, bile yok demek icin even have olmali.

August 25, 2014

R.Corleone

burada (have) yardımcı fiil değil ana fiildir... (have) sahip olmak bu yüzden (even) (have) den önce kullanılmıştır. present perfect tense de kullanılan yardımcı fiil (have) olmuş olsaydı... o zaman (even) (have) den sonra gelecekti ve ardından asıl fiil yani (v3) gelecekti.

October 23, 2015

najaftom

Benim bir erkek kardesim yok bile "dogru mu?

March 26, 2014

terimjr

biz o şekilde kullanmıyoruz

March 26, 2014

Yasemin191816

Yok yüklemdir sonda kullanılır

August 30, 2017

hilal___lcy

peki "i even have not a brother" olamaz mıydı??

April 27, 2014

DouCanay1

İngilizce cümle yapısını dikkatlice öğrenmenizi tavsiye ederim :)

September 6, 2017

EmreEsra

cümlenin icinde fiil yok ancak do kullanılmış. ben olumsuz ve soru cumlelerinde fiiller ile birlikde kullanıldıgını bılıyordum . yanlısmıyım acaba

June 24, 2014

kbrazl

Have fiildir

July 19, 2014

turkcerapper

ben bile bir erkek kardeşe sahip değilim... Niçin bu kadar Türkçe'yi kısıtlıyorsunuz ? ben de size bunu sormak istiyorum. Bu çevirinin neresi yanlış ?

October 14, 2014

Tirsak_Tosbaa

"Ben bile bir erkek kardeşe sahip değilim" cümlesiyle "Ben bir erkek kardeşe bile sahip değilim" cümlesi arasındaki fark neyse; "Even I don't have a brother" cümlesiyle "I don't even have a brother" cümlesi arasındaki fark da odur.

October 14, 2014

mahmutsahin

"bir kardeşim bile yok" daha sade ve doğru bir tercüme bence

February 10, 2015

kbrazl

Erkek mi kız mı olduğunu belirtmelisin çünkü brother kardeş değil erkek kardeş demek

February 1, 2016

burcublt

I dont ile I do not arasındaki fark ne ? niye kabul etmiyor?

October 24, 2015

Cemilyildiz

Yaa şu "do" nun nerde, nasıl ve neden kullanıldığını hiç anlamış değilim.

March 9, 2016

Simandir

i do not haven have a cat... cümlesi ile artık even i hic unutmam

March 29, 2016

Hlya199485

Ağlıyorum

August 11, 2016

SARSILMA

Bir erkek kardeşe sahip bile değilim. ... doğru olmalı

September 19, 2016

ayenur631830

Even :Bile

September 19, 2016

omjio

Normalde boyle yazilmasi gerekmiyor mu I do not have even a brother???

December 15, 2016

omjio

Yorum

December 15, 2016

aligok11

Bir sey dikkat ettim sesli cevap verirken cumle icinde not gectigi anda kayit duruyor. Gerisini algilamiyor. Sadece bende mi var acaba boyle bir sorun

March 18, 2017

Glsm356620

"Benim bile erkek kardesim yok" nasil denilir?:)

June 18, 2017

Seyma65

I dont even have a cat:(

June 26, 2017

aleynatece

Kardesi olmayanlar

July 22, 2017

edip73528

I not even have a brother neden do kullanmak zorundayız bilen bir arkadaş var mı ?

August 28, 2017

mehmetsalihdemir

"Bir erkek kardeşim bile yok" kabul etmesi lazim

November 11, 2017

Nurtenatal3

Erkek kardesim bile yok ile benim bir erkek kardeşim bile yok arasinda ne fark var. Turkcede benim kelimesini koymanin anlami yok. Kardesim demek yeterli

June 17, 2018

adem467122

I do not have even a brother. Yazsak yanlış olur mu ? Even have'den sonra gelse yani

January 16, 2019

ErdemEmir

I havent brother OLMAZ MI YA benim erkek kardeşim yok lafı uzatmaya ne gerek var

January 22, 2019

alperen934349

"even"burada niçin kullanıldı?

August 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.