1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Integration ist wichtig!"

"Integration ist wichtig!"

Çeviri:Entegrasyon önemlidir.

August 20, 2016

7 Yorum


candost2

Uyum önemlidir. Doğru cevap olabilir mi?


sema205158

Burada istenen yazinin okunmasi, ceviri degil.


Duygu_de

Entegrasyon sözcüğünun Türkçe karşılığı TDK internet sayfasında bütünleşme, uyum olarak yer almaktadır. Bu nedenle bütünleşme ve uyum sözcükleri de eklenmeli.


Eray465541

İntegrasyon uyum demek ,onun da kabul edilmesi lazım


farukzeynep

Bütünleşme kelimesi de doğru kabul edilmeliydi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bence integrationa en güzel Türkçe karşılık tam+al+t+ım=tamaltım'dır


RanaDilaKr

    duolingoyu anlamıyorum bir richtig yazıyor bit wichtig

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.