Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, çocuk kitapları yazar."

Çeviri:He writes children's books.

4 yıl önce

36 Yorum


berilyum

" 's " iyelik ifade eden bir takı değil midir? Çevirisi de "çocukların kitapları" olmaz mı? " 's " onun, senin, benim yani my, your, his etc. bunlarla aynı anlamı karşılamıyor mu?

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bu bir kalıptır. "Children's books", çocuk kitapları demektir.

2 yıl önce

ismailsevi

Neden child değil

4 yıl önce

LeylaNazKnay

Çünkü Child = Çocuk ama ; Children = Çocuklar. İngilizce'de birkaç tane böyle kelimeler var. İstersen sana birkaç tanesini söyleyeyim. Mesela; Man = Adam Men = Adamlar. Yardımcı olduysam ne mutlu bana!!

7 ay önce

snmylm

Child books neden olmaz

3 yıl önce

burak567992

Child tekil anlamda çocuk demek. Children ise çocuklar.

3 ay önce

eminolun

O, çocukların kitaplarını yazar deseydik nasıl olacaktı. Birbirinin aynı cümleler değil

3 yıl önce

Aras146050

he writes the children's books. the bilinen cocuklari kastediyor heralde böyle

2 ay önce

Minerva295

Neden"She writes books of children" olmuyor? Çocuk kitapları bir tamlama değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu tip kalip tamlamalar boyle kullanilir "children's books", "women's shoes" vs vs

4 yıl önce

aslanmuson

Bu çeviri "çocukların kitabını yazar" olmuş gibi geldi. "Children books" olamaz mı?

4 yıl önce

SFurkanBac

She writes children's books yapı yorumm aynı sorunu No, her elephant is not red dede yaptı :(

1 yıl önce

dygdyg

"He writes the books for kids" deki hata nedir?

4 yıl önce

AhmetBayat

o çocuklar için kitap yazar olmuş seninki

3 yıl önce

eylulozlem

the books dedim neden -the- kullanılmıyor?

3 yıl önce

semtex7

Child book olmama sebebi nedir?

3 yıl önce

lpspurplestar554

İkiside aynı

2 yıl önce

Mehmet471

Children den sonra s eki niye kulanmis

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bu bir kalıptır. "Children's books", çocuk kitapları demektir.

2 yıl önce

nur151571

İkisi de oluyor bu soruda hata var cunku 1 . Cumleye tiklayinca 2. Dogru diyor 2. Cumleye tiklayinca 1. Dogru diyor

2 yıl önce

turkan15264

Cevap 1 ve 3

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. ve 3. şıklarda ne var biz göremeyiz. O cevapları da yazın lütfen.
2 yıl önce

gulsahkara3

Soruda hata var

2 yıl önce

SFurkanBac

Doğru yaprığım halde sorun çıkarıyor

1 yıl önce

Eyzn07

'S bu Allahın belasi tam olarak ne anlama geliyor?

1 yıl önce

tumblrgirl_
tumblrgirl_

He writes child books dedim neden yanlış ki

1 yıl önce

lale666008

Çünkü çocuğa s eklememişsin

3 ay önce

AHMEDBAKAR3

Yanlıs bir seydir bu

9 ay önce

osmanakbiy

He writes a book of childern olur mu

8 ay önce

AyeglErgin3

Yanlış annem ing. Öğretmeni ona sordum verdiği cevap yanlış

7 ay önce

N.Reber

Aynısını yaptım yanlış dedi

7 ay önce

Smeyra582244

Selcen hanımın yorumunda cevabı var, kalıp diyor.

4 ay önce

lale666008

Neden hepsin de s var bir tanesinde olamazmı

3 ay önce

Mesut916536

He writes children books. Doğrusu bu değilmi

2 ay önce

ET2Qaq

Çocuk kitapları diyor çocukların kitapları demiyor

1 ay önce