1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I drink coffee."

"I drink coffee."

Переклад:Я п'ю каву.

August 21, 2016

7 коментарів


AndriyDats

А чому не потрібно артикля?


Vika24814

Артиклі вживаються при злічених іменниках.Coffe не є зліченим іменникомтак як і інші (water,sugar,salt).Якщо б було a cup of coffee(чашка кави) тоді артикль потрібен (а bottle of water. ....)


604U

Я правильно написала


NicoLeonov

я п'ю каву чому не правильно


Vika24814

В завданні потрібно було написати те що ви чуєте англійською,а не перекласти на українську. Тобто "I drink coffee",а не "я п'ю каву".


Snlj19

Ти здуріла


Snlj19

Зверху написано перекладіть це речення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.