Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Dat zijn je mogelijke hotels."

Vertaling:Those are your possible hotels.

1 jaar gelden

4 opmerkingen


MaikevanPu

waarom kan ''that have been your possible hotels'' er niet staan en wanneer gebruik je dan ''have been''???

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

have been = zijn geweest in deze context.

1 jaar gelden

bertjoriga

that is toch dat waarom nu those ?

9 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat er naar een meervoud wordt verwezen - hotels - moet those worden gebruikt.

9 maanden geleden