A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My clothes, my shoes, my dresses"

Fordítás:A ruhám, a cipőm, a ruháim

4 éve

8 hozzászólás


GAgi52

Az én öltözékeim, cipőim, ruháim. Miért nem jó válasz?

4 éve

petya1982

Elméletileg jó lehetne, de a magyarban sem mondjuk azt, hogy "Az én öltözékeim". Mondjuk elég alattomos mondat ez, az vitathatatlan.

4 éve

rosapantopon

Szerintem is jó kifejezést találtál, bár az "öltözék"-et nem tenném többesbe, mert eleve az összes ruhadarabra utal, egy valamire nem mondjuk, h ez egy öltözék. Kár, hogy nem fogadta el a program.

4 éve

SzalaiBarna

GAgi52 egyetértek!

4 éve

petra.fura

a ruham a cipoim a

4 éve

petra.fura

ruhajim annak mi erzelme

4 éve

MB3x

Én ruháim, én cipőim, én ruháim. Probléma?

4 éve

LajosKaton

Én mondtam, hogy a clothes-nak nincs magyar szava:)

4 éve