A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vegyél egy könyvet és olvasd!"

Fordítás:Take a book and read it!

4 éve

10 hozzászólás


csabicska

mert felszólítómódban nem kell a you.

4 éve

Anwar42

Buy a book and read. Elfogadta! :D Azt viszont nem értem miért ajánlotta fel alternatíva ként: Take a book and read it! Pontosítva csak azt nem miért kell a végére az: it ? Take a book and read? Is jó lenne amúgy?

4 éve

diakro

Nekem "it" nélkül írta ki a megoldást ...de szerintem kellene az az "it".

3 éve

regcaa

And helyet end-et írtam be xDD

3 éve

hebehurgya

you take a book and read it miért nem jó?

4 éve

vasvariistvan

Mert így nem felszólító mód

3 hónapja

nikolett.n1

Igy van csabicska

4 éve

MatyiMatol

Köszönjük

4 éve

verocchio

take it a book and read it. mért nem jó?

4 éve

diakro

Mert valahogy értelmetlen. Két tárgy egymás után nem értelmes. Vagy "it" vagy "a book".

3 éve