Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar bir gazete okur."

Çeviri:The women read a newspaper.

1
4 yıl önce

56 Yorum


Kemal_

neden reads değilde read ? kadınlar diye çevrildiği için mi

12
Cevap ver14 yıl önce

zehrakuyupnar

I you we they de s takisi gelmez. Kadinlar dedigi icin read.

11
Cevap ver13 yıl önce

ALPERKING12

Rhabcjwnn3opqquehd918763637uhe88373u8e

0
Cevap ver8 ay önce

Aysuucavdarr

They oldugu icin eger he she it olsaydi gelirdi.

1
Cevap ver3 yıl önce

Tuana782525

Bir cumlede cogunluk varsa öbür çoğunluk gider

1
Cevap ver2 yıl önce

clal807065

Çünkü sadece he,she ve it de “s” takısı gelir . I,you,we ve they de gelmez

0
Cevap ver7 ay önce

irmak41701

Ama şöyle bir sey var women kadinlar ama ingilicede tek sayiliyo o yuzden s takisi gelmez

0
Cevap ver3 ay önce

irmak41701

Ama bu women tamam kadinlar demek fakat ingilizcede tek olarak aliniyor yani s takisi gelmez

0
Cevap ver3 ay önce

melikeoskaylar

womens olması gerekmiyor mu

3
Cevap ver1 yıl önce

carlocarra

paper'in da dogru kabul edilmesi gerekir, buralarda herkes sadece paper diyor zira. :) ama Np.

2
Cevap ver4 yıl önce

ANIL02

Paper kağıt demek Newspaper gazete demek

2
Cevap ver4 yıl önce

Nisa244816

Başlicm the sına bide is yazdım diye kabul etmedi çokta fifi

2
Cevap ver1 yıl önce

bhdr34

Woman yazdım amk ad:SSA:Das

1
Cevap ver1 yıl önce

sercan219795

women yazıyom yanlış diyor woman yazıyom yine yanlış diyor

1
Cevap ver1 yıl önce

Mevhibe

hem doğru cevap hem de yanlış cevap aynı cümle. sistemde bir hata olmalı.

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

birinin woman diğerinin women olmadığından emin misin?

20
Cevap ver4 yıl önce

ANIL02

Woman kadın Women kadınlar demek

6
Cevap ver4 yıl önce

Mineiek

women dan sonra reads getirdim ama aslında read'miş neden ?

0
Cevap ver4 yıl önce

muratakbur

He, she ve it de -s takisi gelir ; i, you, we, they de gelmez burada women woman in cogulu yani bi bakima they oluyor

18
Cevap ver4 yıl önce

FatihKaka

Çok güzel açıkladın. Teşekkür ederim.

1
Cevap ver4 yıl önce

hsyn12

Ben de ayni hatayi yaptim

0
Cevap ver4 yıl önce

Davutakr

S takisi fiillere gelir.

0
Cevap ver4 yıl önce

AhmetGuven1

Women yerine womans kullanilsa yalnis mi olur?neden?

0
Cevap ver4 yıl önce

JokerBilgehan

Womans diye bir şey yoktur woman ın çoğulu daima women dır

3
Cevap ver4 yıl önce

PeynirZeytin

bi reada reads diye cevap verdim tamam o yanlış ama nevspapere niye yanlış diyo ayrıca acemilere hile ders yaparken ingilizce yazıya tıklayıp "Türkçe diline çevir"e tıkla cevap geliyo ama kelime değiştirmen gerekiyo.

0
Cevap ver4 yıl önce

Hilmi07

The kullanmadım ama the kullansamda olur diye uyarı verdi, fakat kullanmamamın sebebi bir önceki cümlede men'de de the kullanmamasıydı, burada erkeklerin genel yaptığı birşeyden mi bahsettiği için erkekler genel anlamında diye kullanmamıştır (fiilini hatırlayamadım şimdi) kadınlar için ise bu cümlede belli kadınların gazete okuduğunu söylediği için mi the kullanıldı, bilmem anlatabildim mi tazarak bu kadar açıklayabildim

0
Cevap ver4 yıl önce

tbaoz

the women read the a newaspaper yazdım. the a newaspaper derken neden yanlıs oldu the yı hangı durumlarda yazmalıyım?

0
Cevap ver4 yıl önce

cgidik

The= özel durumlarda kullanılır. The takisi kullanıldığı nesneyi ozellestirir. Örneğin ormana bakıp belirli bir ağacı kastediyorsan "the tree" dersin. A= genel durumlarda kullanılır. Nesneyi genellestirir. Ormana bakıp herhangi bir ağacı kastediyorsan "a tree" dersin.

0
Cevap ver3 yıl önce

CAVANSIRM

bu ne yaa. okur kelimesinin uzerine basiyon reads yaziyor. ama bende reads yazdim kabul etmiyolar

0
Cevap ver4 yıl önce

RATOOK

Orada sadece kelimeyi dikkate alıyor cümlenin geneline bakmıyor olsa gerek..o yüzden reads demiştir..

1
Cevap ver3 yıl önce

semihcelebi

Örnekte reads dedi yazdım read dedi o zaman yazma bee

0
Cevap ver4 yıl önce

ErturulTal1

Kadinlar diyo womans yazyom yanlis diyo

0
Cevap ver3 yıl önce

RATOOK

Woman<sub>kadın Women</sub>kadınlar Womans~böyle bir kullanım yok

0
Cevap ver3 yıl önce

stargirl1

man erkek woman kadın ben the woman read a newspaper yazdım cevabımı yanlışladı hem de alta doğrusu yazan yere women yazmış halbuki cevabım doğru

0
Cevap ver3 yıl önce

cgidik

Tamam işte women yazmaliydin

0
Cevap ver3 yıl önce

nurna

tkil ve çoğul çok karşık.

0
Cevap ver3 yıl önce

fbsemih

ULAN VARYA

0
Cevap ver3 yıl önce

selinklndr

"S " takısı yok

0
Cevap ver3 yıl önce

AyeYardm

1 yerine a kullandım yanlış dedi neden acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce