"Kadınlar bir gazete okur."

Çeviri:The women read a newspaper.

4 yıl önce

55 Yorum


Kemal_

neden reads değilde read ? kadınlar diye çevrildiği için mi

4 yıl önce

zehrakuyupnar

I you we they de s takisi gelmez. Kadinlar dedigi icin read.

4 yıl önce

Tuana782525

Bir cumlede cogunluk varsa öbür çoğunluk gider

2 yıl önce

Aysuucavdarr

They oldugu icin eger he she it olsaydi gelirdi.

3 yıl önce

clal807065

Çünkü sadece he,she ve it de “s” takısı gelir . I,you,we ve they de gelmez

11 ay önce

damlagzpek

O çoğul eki galiba

17 saat önce

melikeoskaylar

womens olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

carlocarra

paper'in da dogru kabul edilmesi gerekir, buralarda herkes sadece paper diyor zira. :) ama Np.

4 yıl önce

ANIL02

Paper kağıt demek Newspaper gazete demek

4 yıl önce

Nisa244816

Başlicm the sına bide is yazdım diye kabul etmedi çokta fifi

2 yıl önce

bhdr34

Woman yazdım amk ad:SSA:Das

2 yıl önce

sercan219795

women yazıyom yanlış diyor woman yazıyom yine yanlış diyor

1 yıl önce

Mevhibe

hem doğru cevap hem de yanlış cevap aynı cümle. sistemde bir hata olmalı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

birinin woman diğerinin women olmadığından emin misin?

4 yıl önce

ANIL02

Woman kadın Women kadınlar demek

4 yıl önce

Mineiek

women dan sonra reads getirdim ama aslında read'miş neden ?

4 yıl önce

muratakbur

He, she ve it de -s takisi gelir ; i, you, we, they de gelmez burada women woman in cogulu yani bi bakima they oluyor

4 yıl önce

FatihKaka

Çok güzel açıkladın. Teşekkür ederim.

4 yıl önce

Sinan4017

Perfect

1 ay önce

hsyn12

Ben de ayni hatayi yaptim

4 yıl önce

Davutakr

S takisi fiillere gelir.

4 yıl önce

AhmetGuven1

Women yerine womans kullanilsa yalnis mi olur?neden?

4 yıl önce

JokerBilgehan

Womans diye bir şey yoktur woman ın çoğulu daima women dır

4 yıl önce

PeynirZeytin

bi reada reads diye cevap verdim tamam o yanlış ama nevspapere niye yanlış diyo ayrıca acemilere hile ders yaparken ingilizce yazıya tıklayıp "Türkçe diline çevir"e tıkla cevap geliyo ama kelime değiştirmen gerekiyo.

4 yıl önce

Hilmi07

The kullanmadım ama the kullansamda olur diye uyarı verdi, fakat kullanmamamın sebebi bir önceki cümlede men'de de the kullanmamasıydı, burada erkeklerin genel yaptığı birşeyden mi bahsettiği için erkekler genel anlamında diye kullanmamıştır (fiilini hatırlayamadım şimdi) kadınlar için ise bu cümlede belli kadınların gazete okuduğunu söylediği için mi the kullanıldı, bilmem anlatabildim mi tazarak bu kadar açıklayabildim

4 yıl önce

tbaoz

the women read the a newaspaper yazdım. the a newaspaper derken neden yanlıs oldu the yı hangı durumlarda yazmalıyım?

4 yıl önce

cgidik

The= özel durumlarda kullanılır. The takisi kullanıldığı nesneyi ozellestirir. Örneğin ormana bakıp belirli bir ağacı kastediyorsan "the tree" dersin. A= genel durumlarda kullanılır. Nesneyi genellestirir. Ormana bakıp herhangi bir ağacı kastediyorsan "a tree" dersin.

4 yıl önce

CAVANSIRM

bu ne yaa. okur kelimesinin uzerine basiyon reads yaziyor. ama bende reads yazdim kabul etmiyolar

4 yıl önce

RATOOK

Orada sadece kelimeyi dikkate alıyor cümlenin geneline bakmıyor olsa gerek..o yüzden reads demiştir..

4 yıl önce

semihcelebi

Örnekte reads dedi yazdım read dedi o zaman yazma bee

4 yıl önce

ErturulTal1

Kadinlar diyo womans yazyom yanlis diyo

4 yıl önce

RATOOK

Woman<sub>kadın Women</sub>kadınlar Womans~böyle bir kullanım yok

4 yıl önce

stargirl1

man erkek woman kadın ben the woman read a newspaper yazdım cevabımı yanlışladı hem de alta doğrusu yazan yere women yazmış halbuki cevabım doğru

4 yıl önce

cgidik

Tamam işte women yazmaliydin

4 yıl önce

nurna

tkil ve çoğul çok karşık.

4 yıl önce

fbsemih

ULAN VARYA

4 yıl önce

selinklndr

"S " takısı yok

3 yıl önce

AyeYardm

1 yerine a kullandım yanlış dedi neden acaba?

3 yıl önce

kargerger

kadınlar dediğiiçin womans olması gerekmiyor mu

3 yıl önce

serdarsene

Kadınlar diyo reads olmazmı

3 yıl önce

BatuhanBori1

acaba niye womans değilde woman

2 yıl önce

-mendesarmy23-

abı ben okurun altına getırdım reads yazıyordu ama read olcaakmıs

2 yıl önce

semseddin27

woman read a newspaper olması gerekirken altta neden (a) yerine 1 çıkıyor bence düzeltilsin rapor edin

2 yıl önce

EmineIrmak1

zaten cümle mantıksız womans olmuyor

2 yıl önce

enes4040

Kadınlar diyor ve " 's " takısı gelmiyor ???

2 yıl önce

KralHrcan

YANİ DOĞRU KEMAL

1 yıl önce

betl534522

bu cümleyi neden kabul etmedi fikri olan lütfen?

1 yıl önce

CeyhunAkgn

Burada belirli bir kadından bahsermiyoruz ama yinede başında "the" var neden?

1 yıl önce

merKayan2

Benim cevabım doğru olması lazım

1 yıl önce

ALPERKING12

Read olmali

1 yıl önce

ALPERKING12

Yalan soyluyorsun ben proyum. I read degil reads dir cunku proyum ez

1 yıl önce

BureErpek

A yi unuttum diye yanlış sadı ooooffff

11 ay önce

nurselies

Off çok zor

10 ay önce

nadir1971

nvi

8 ay önce

Hseyin887523

Kadınlar bir gazete okur. Cevabı the vormen read a nevspaper. diye yazıyorum ama yanlış çıkıyor.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.