"Iammyownjudgethere."

Fordítás:A saját bírám vagyok ott.

4 éve

15 hozzászólás


bence86

undorító volt ez a mondat ilyen formában...

4 éve

EkeTamas

A "saját bírám" és "a magam bírája" azonos értelmű... utóbbi legalább életszerűbb...

4 éve

loori1
loori1

E Tamas jogos amit mond

4 éve

ecpec
ecpec

ha nem is kizárólagosan, de szerintem is mindenképpen elfogadható lenne a "magam bírája"!

4 éve

zsalica

Miért nem fogadta el az a forditás, hogy " ott a saját birám vagyok"

4 éve

nagymari

A saját magam bírája vagyok ott? Ez miért nem jó?

4 éve

EszterZubor

Jelentsetek be

4 éve

mariapolackova

HULYEBB MONDATOT KI SEM TALáLHATTAK VOLNA !!!

3 éve

Maminti.
Maminti.

Nem tudom, hogy angolul a "there" nélkül helyes lenne-e a mondat. Mert magyarul annak van értelme, hogy "A saját bírám vagyok".

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Nyelvtanilag igen, az is helyes lenne, de több értelme nem lenne. Már a régi rómaiak tudták, hogy nemo iudex in causa sua.

2 éve

Maminti.
Maminti.

Sajnos latinul annyit sem tudok, mint angolul.

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Elnézést :((( "Senki sem lehet bíró a maga ügyében".

2 éve

Maminti.
Maminti.

Köszönöm :)

2 éve

kogu4
kogu4

It is interesting.

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ez már felsőfok!!!Persze ehhez némi tudás is kellene amit itt nemigen kap meg a polgár!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.