Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The men eat fish."

Tłumaczenie:Mężczyźni jedzą ryby.

0
1 rok temu

6 komentarzy


minionek19

Beznadieja mężczyzna je rybe a nie mężczyźni jedzą rybe

0
Odpowiedz1 rok temu

Emwue
Emwue

Jak możesz przeczytać we Wskazówkach to lekcji Podstawy 2, niektóre rzeczowniki w języku angielskim mają nieregularną liczbę mnogą – również 'man/men' właśnie.

Z kolei w Podstawy 1 możesz przeczytać:

'Czas Present Simple tworzy się używając podmiotu (rzeczownika) i podstawowej formy czasownika, z wyjątkiem 3. osoby liczby pojedynczej, gdzie do czasownika dodawana jest końcówka -s.'

Dlatego:

„Mężczyzna je rybę” = 'A man eats fish'

0
Odpowiedz1 rok temu

Zosia678781

To też jest poprawne :) mozna napisac mezczyzni jedza rybe np. Ryba zostala podzielona na kawalki i obi jedzą rybe

0
Odpowiedz9 miesięcy temu

Jack61148

A dlaczego prze rzeczownikiem "fish" nie ma "a" lub "the"? Czy ktos wie?

0
Odpowiedz2 miesiące temu

Agnieszka1133913

Raczej mężczyzna je rybę

0
Odpowiedz2 miesiące temu

Agnieszka1133913

Mężczyzna je rybę

0
Odpowiedz2 miesiące temu