1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A hely különleges."

"A hely különleges."

Fordítás:The site is special.

February 7, 2014

8 hozzászólás


fulopkriszta

A hely fordításaként a place-t is el kellene fogadnia


beci77

extraordinary sem jó?


Metatron36

jelöld be elfogadásra


OtliaLath

A különlegeset unique- nak fordítja. Miért


Gy.B.

Talán ezért.

unique jelentése magyarul

Melléknév

• egyedülálló, egyetlen, magában álló, kivételes, páratlan • egyértékű, egyféleképpen végezhet


tutuka8

"The site is special" ebben mi nem jó??? Melyik a nem megfelelő szó????


esponta

A "site"=oldal, weboldal, helyszínt is jelent, a duo így tanította...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.