1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben pilav yerim."

"Ben pilav yerim."

Çeviri:I eat rice.

February 7, 2014

32 Yorum


Merve553553

Pilavin ingilizcesi hem rice hem pilaf anlamıyorum niye pilaf kabul etmedi


Kbra895867

Doğru diyorsun sana katılıyorum Osman


ayperisi

"ben pilav yerim"" I eat the rice" olmasi gerekmezmi ? "rice" in önüne "the" gelmesi gerekmezmi ?


goobles

"the" kullanırsanız belli bir pilavdan bahsediyor olur. O durumda da cümlenin Ben pilavı yerim. şeklinde yazılması gerekir.


ayperisi

tesekkür ederim ° -°


A.W76

The bir nesneyi bekirtmek için kullanilr ve pilav degilde pilavi olur


_.-.QUEEN.-._

✓Rice: Pilav✓The rice:PilavI


Kbra895867

Bende onda takılıyorum sende mi?


murat697447

Ingilizcede yuklem once soyleniyor


fatihilter

O zaman plav değil plavı olur rice = plav the rice = plavı ben asıl eat kelimesine s takısı hangi durumlar da gelir onu anlamadım


mustturan

Ben I am eat rice demiştim neden kabul etmedi


servis0

'am' koyduğunda yerim anlamından uzaklaşıp yiyorum anlamına gidiyor


istanbul45

Ben de oyle yaptim


oraka

condalizza rice eski abd bakanı


oraka

bizdeki baki mercimek gibi bir sey


SerdarGltr

I eats olması gerekmiyor muydu?


zlem471794

Yanlış yaptım


Pamukseker17

Arkadaşlar ya sey mesela ben kuzenimle bu oyundan yazısamammı


basllsms

sen kuzeninle mesajlaşmak için kulanacaksan kulanma


CurinHsn

Doğru cevabı yazıyorum l eat rice ama kala yanlış diyor


Girginvelat

I eat rice cevapppp


zgr188409

The apple elmayi demek eger yi derse demek ki the vardır


srkbyz

❤❤❤ gibi yanlış çıktı diyor alt tarafı eats la rice nin yeri farklıydı


melek680338

Neden habire yanlış diyor


Kbra895867

Sanalda katılıyorum Melek


Kbra895867

Merve çünkü pilav pilavdır pilaf olmaz tamamı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.