Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben pilav yerim."

Çeviri:I eat rice.

4 yıl önce

17 Yorum


ayperisi

"ben pilav yerim"" I eat the rice" olmasi gerekmezmi ? "rice" in önüne "the" gelmesi gerekmezmi ?

4 yıl önce

goobles
goobles

"the" kullanırsanız belli bir pilavdan bahsediyor olur. O durumda da cümlenin Ben pilavı yerim. şeklinde yazılması gerekir.

4 yıl önce

ayperisi

tesekkür ederim ° -°

4 yıl önce

A.W76

The bir nesneyi bekirtmek için kullanilr ve pilav degilde pilavi olur

4 yıl önce

fatihilter

O zaman plav değil plavı olur rice = plav the rice = plavı ben asıl eat kelimesine s takısı hangi durumlar da gelir onu anlamadım

4 yıl önce

AhmetHan84097

Bencede

4 ay önce

murat697447

Ingilizcede yuklem once soyleniyor

3 ay önce

mustturan

Ben I am eat rice demiştim neden kabul etmedi

4 yıl önce

istanbul45

Ben de oyle yaptim

3 yıl önce

servis0

'am' koyduğunda yerim anlamından uzaklaşıp yiyorum anlamına gidiyor

3 yıl önce

oraka

condalizza rice eski abd bakanı

3 yıl önce

oraka

bizdeki baki mercimek gibi bir sey

3 yıl önce

demir87

ı eat a rıce yazdım onuda kabul etmedıler

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

rice sayılamaz (uncountable) o yüzden "a" gelemez.

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

neden küçük harfle ı yazdığımda kabul etmiyor :(

4 yıl önce

sselim6n

Cümle başıda ondan

3 yıl önce

Yamurkaracan

Cunku cumle buyuk harfle baslar

1 yıl önce