1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben pilav yerim."

"Ben pilav yerim."

Çeviri:I eat rice.

February 7, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

ayperisi

"ben pilav yerim"" I eat the rice" olmasi gerekmezmi ? "rice" in önüne "the" gelmesi gerekmezmi ?

February 7, 2014

goobles

"the" kullanırsanız belli bir pilavdan bahsediyor olur. O durumda da cümlenin Ben pilavı yerim. şeklinde yazılması gerekir.


ayperisi

tesekkür ederim ° -°


A.W76

The bir nesneyi bekirtmek için kullanilr ve pilav degilde pilavi olur


fatihilter

O zaman plav değil plavı olur rice = plav the rice = plavı ben asıl eat kelimesine s takısı hangi durumlar da gelir onu anlamadım


murat697447

Ingilizcede yuklem once soyleniyor


mustturan

Ben I am eat rice demiştim neden kabul etmedi


servis0

'am' koyduğunda yerim anlamından uzaklaşıp yiyorum anlamına gidiyor


istanbul45

Ben de oyle yaptim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.