Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das ist nicht richtig."

Çeviri:Bu doğru değil.

2 yıl önce

5 Yorum


oduman77

Genau, bir soruya verilen cevabın doğru olduğunu tastiklemek için kullanılır. "Bu işin metal parçalarını böyle yapacaksınız değil mi?" gibi bir soruya genau (evet, doğru, kesinlikle, tam bu şekilde) diye cevap vermede kullanılır. Richtig ise bikdipimiz doğru-yanlış ilişkisi.

1 yıl önce

Adafeloz

Ben hala tam anlamadım başka cümle içinde örnek verir misiniz

10 ay önce

sedef196767

richtig ile genau arasinda bir anlam farki var mi acaba?

2 yıl önce

erdiertan

öğrendiğim kadarıyla ''richtig''-''doğru'' iken ''genau''-''kesin,tam'' anlamında.

2 yıl önce

Kutay19

genau "aynen" anlamina gelmiyor mu?

1 yıl önce