1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das ist nicht richtig."

"Das ist nicht richtig."

Çeviri:Bu doğru değil.

August 22, 2016

7 Yorum


oduman77

Genau, bir soruya verilen cevabın doğru olduğunu tastiklemek için kullanılır. "Bu işin metal parçalarını böyle yapacaksınız değil mi?" gibi bir soruya genau (evet, doğru, kesinlikle, tam bu şekilde) diye cevap vermede kullanılır. Richtig ise bikdipimiz doğru-yanlış ilişkisi.


Adafeloz

Ben hala tam anlamadım başka cümle içinde örnek verir misiniz


Kutay19

genau "aynen" anlamina gelmiyor mu?


neo_dy2007

Richtig doğru olarak kullanilir genau kesinlikle anlamina geliyor


SenaNurMutlu

Wichtig yazdım yanlışlıkla.


sedef196767

richtig ile genau arasinda bir anlam farki var mi acaba?


erdiertan

öğrendiğim kadarıyla ''richtig''-''doğru'' iken ''genau''-''kesin,tam'' anlamında.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.