"Das ist nicht richtig."

Çeviri:Bu doğru değil.

August 22, 2016

5 Yorum


oduman77

Genau, bir soruya verilen cevabın doğru olduğunu tastiklemek için kullanılır. "Bu işin metal parçalarını böyle yapacaksınız değil mi?" gibi bir soruya genau (evet, doğru, kesinlikle, tam bu şekilde) diye cevap vermede kullanılır. Richtig ise bikdipimiz doğru-yanlış ilişkisi.

August 23, 2017

Adafeloz

Ben hala tam anlamadım başka cümle içinde örnek verir misiniz

December 6, 2017

Kutay19

genau "aynen" anlamina gelmiyor mu?

October 30, 2016

sedef196767

richtig ile genau arasinda bir anlam farki var mi acaba?

August 22, 2016

erdiertan

öğrendiğim kadarıyla ''richtig''-''doğru'' iken ''genau''-''kesin,tam'' anlamında.

September 2, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.