"Pijesz mleko."

Tłumaczenie:You drink milk.

4 lata temu

11 komentarzy


oginiusz

Dobrz jest you drink milk

4 lata temu

olciawin

Tak

3 lata temu

Ofecky
Ofecky

A nie może być "you are drinking a milk"?

3 lata temu

Karol270017

Mleko jest niepoliczalne.

2 lata temu

[użytkownik usunięty]

    nie nie może ponieważ you are drink a milk znaczy ty jesteś pijesz mleko a drinking znaczy ty piłeś mleko więc twoja propozycja znaczy ty jesteś piłeś mleko to ma sens bo chyba nie jedyną odpowiedzią na te zadanie jest you drink milk nic innego

    6 miesięcy temu

Tonina756333

    O co chodzi z tym ,, some "

    9 miesięcy temu

Victoria805350

    Dlaczego ,,You are drinking milk,, a nie ,,You drink milk,,???

    8 miesięcy temu

Ja1epJ

    Dlaczego nie akceptuje "you drink mik"?

    7 miesięcy temu

    [użytkownik usunięty]

      dlaczego w duolingo są takie błędy do wyboru nie było drink tylko drinking a z powodu że ciągle ten błąd się powtarza to nie mam jak przejść poziomu jestem w duuuupi !!!!!!!!!!!!!!!!! help me co mam zrobić czy u was było ok czy to ja po prostu popełniłam błąd pliss pomóżcie niewiem co zrobić :'( :'(

      6 miesięcy temu

beatucia

      potwierdzam nie było wyrazu drink było tylko drinking

      3 miesiące temu

Mariusz350145

      dalej nie ma drink

      1 miesiąc temu
      Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.