"Pijesz mleko."

Tłumaczenie:You drink milk.

4 lata temu

10 komentarzy


oginiusz

Dobrz jest you drink milk

3 lata temu

olciawin

Tak

3 lata temu

Ofecky
Ofecky

A nie może być "you are drinking a milk"?

3 lata temu

Karol270017

Mleko jest niepoliczalne.

2 lata temu

[użytkownik usunięty]

    nie nie może ponieważ you are drink a milk znaczy ty jesteś pijesz mleko a drinking znaczy ty piłeś mleko więc twoja propozycja znaczy ty jesteś piłeś mleko to ma sens bo chyba nie jedyną odpowiedzią na te zadanie jest you drink milk nic innego

    EdytujUsuń4 miesiące temu

Tonina756333

    O co chodzi z tym ,, some "

    7 miesięcy temu

Victoria805350

    Dlaczego ,,You are drinking milk,, a nie ,,You drink milk,,???

    6 miesięcy temu

Ja1epJ

    Dlaczego nie akceptuje "you drink mik"?

    5 miesięcy temu

    [użytkownik usunięty]

      dlaczego w duolingo są takie błędy do wyboru nie było drink tylko drinking a z powodu że ciągle ten błąd się powtarza to nie mam jak przejść poziomu jestem w duuuupi !!!!!!!!!!!!!!!!! help me co mam zrobić czy u was było ok czy to ja po prostu popełniłam błąd pliss pomóżcie niewiem co zrobić :'( :'(

      EdytujUsuń4 miesiące temu

beatucia

      potwierdzam nie było wyrazu drink było tylko drinking

      1 miesiąc temu
      Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.