Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Pijesz mleko."

Tłumaczenie:You drink milk.

4 lata temu

13 komentarzy


oginiusz

Dobrz jest you drink milk

3 lata temu

olciawin

Tak

3 lata temu

Ofecky
Ofecky

A nie może być "you are drinking a milk"?

3 lata temu

Karol270017

Mleko jest niepoliczalne.

2 lata temu

[użytkownik usunięty]

    nie nie może ponieważ you are drink a milk znaczy ty jesteś pijesz mleko a drinking znaczy ty piłeś mleko więc twoja propozycja znaczy ty jesteś piłeś mleko to ma sens bo chyba nie jedyną odpowiedzią na te zadanie jest you drink milk nic innego

    2 miesiące temu

michalina394589

    Nie

    2 lata temu

Tonina756333

    O co chodzi z tym ,, some "

    6 miesięcy temu

Victoria805350

    Dlaczego ,,You are drinking milk,, a nie ,,You drink milk,,???

    4 miesiące temu

Ja1epJ

    Dlaczego nie akceptuje "you drink mik"?

    4 miesiące temu

    [użytkownik usunięty]

      dlaczego w duolingo są takie błędy do wyboru nie było drink tylko drinking a z powodu że ciągle ten błąd się powtarza to nie mam jak przejść poziomu jestem w duuuupi !!!!!!!!!!!!!!!!! help me co mam zrobić czy u was było ok czy to ja po prostu popełniłam błąd pliss pomóżcie niewiem co zrobić :'( :'(

      2 miesiące temu

ola935279

      You drink milk

      2 lata temu

michal.bro1

      „You drink a milk" też wydaje mi się poprawne.

      4 lata temu

agoosh
      agoosh

      Milk jest rzeczownikiem niepoliczalnym więc nie będzie przed nim przedimka. Można za to wypić szklankę mleka i wtedy powiemy You drink a glass of milk (bo "szklanka mleka" jest policzalna). Podobnie ma się sprawa z water (woda) i juice (sok).

      4 lata temu