A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"February and March are months of the year."

Fordítás:A február és a március az év hónapjai.

4 éve

7 hozzászólás


ViktorP3

Mivel az of birtokos szerkezetet fejez ki, ezért az év hónapjai.

4 éve

Bakayoko487859

Anyàd

10 hónapja

gyarm959

"Február és március hónapok az évből " miért nem jó?

4 éve

Szabolcs0

Azért mert nem ez van oda írva :)

4 éve

brigittacsilla

Ugyan ezt irtam én is.

4 éve

KrisztinaSz

En is... De jelentettem :)

4 éve

TothErika

"Az évnek vannak február és március hónapjai " miért nem jó fordítás?

4 éve