Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"It is an object."

Переклад:Це предмет.

1 рік тому

5 коментарів


CnL6793

По-моєму, object ліпше перекладати як ОБ'ЄКТ, а не як РІЧ

1 рік тому

SergioRuido

Обидва варіанти присутні. Підтвердіть вашу впевненісь у ліпшому перекладі посиланням на словничок, будь ласка.

1 рік тому

DdAs6

Це ціль. - думаю також правильно

1 рік тому

Valera417269
Valera417269

Ціль або мета, це більше goal або purpose.

1 рік тому

YurijVedmid

Не стверджую, але ціль це начебто Target

4 місяці тому