"Itisanobject."

Переклад:Це предмет.

2 роки тому

5 коментарів


CnL6793

По-моєму, object ліпше перекладати як ОБ'ЄКТ, а не як РІЧ

2 роки тому

SergioRuido

Обидва варіанти присутні. Підтвердіть вашу впевненісь у ліпшому перекладі посиланням на словничок, будь ласка.

2 роки тому

DdAs6

Це ціль. - думаю також правильно

1 рік тому

Valera417269
Valera417269

Ціль або мета, це більше goal або purpose.

1 рік тому

YurijVedmid

Не стверджую, але ціль це начебто Target

10 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.