A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is different in the islands."

Fordítás:Ez másként van a szigeteken.

0
4 éve

25 hozzászólás


noszi

It is different in the islands: rossz: Ez a szigeteken más. jó: A szigeteken más. jó: Ez más a szigeteken. ki érti ezt? kicsit olyan KFT-s érzésem van.

4
Válasz4 éve

Metatron36

Még csak béta, nem kell fennakadni ilyenen, hanem bejelölni hogy szerintünk ez is jó, és elküldeni a hibabejelentésnél

3
Válasz4 éve

lindema555

Ki érti ezt, ki érti ezt? Mink nem! :)))))

0
Válasz3 éve

ngyzsolt

De nem arról van szó, hogy fennakad az ember vagy sem. Aki tudja, az miért csinálja. Aki meg tanulni akar, az emiatt rosszul fogja megtanulni. Értitek a lényeget. És nem bántani akartam az angolul beszélőket. De egyúttal meg is köszönnénk, mi kezdők, hogy a helyesen beszélők kijavítanak és tökéletesítik a programot.

3
Válasz4 éve

zetorka

aki tud angolul annak is szüksége van arra, hogy gyakoroljon, mert különben el fogja felejteni, ezért vannak itt angolul jól tudók is, ami nagy-nagy szerencse nekünk többieknek, mert tudnak válaszolni a kérdéseinkre

a másik pedig, hogy a program még teszt verzióban van, ezért sok a hiba, idővel javítani fogják/fogjuk mindet, amit talál az ember azt be kell jelenteni, ha nagyon zavar akkor gyere vissza pár hónap múlva, mert akkor már nem lesznek hibák

11
Válasz4 éve

kispalgyula

"Ez másképpen van a szigeteken" nem jó?

1
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Így nem lenne helyesebb: "It is different at the islands"?

1
Válasz4 éve

rpdHorvth1

"It is different in the islands."

Fordítás:Ez másként van a szigeteken.

Itt a kielégítő megoldás!:-)

A hallás utáni megértésben adták meg.

1
Válasz3 éve

RitaKocsmaros

Különböző a szigeteken? Mi van?? És ez mit jelent magyarul?

0
Válasz4 éve

Metatron36

Más a szigeteken

1
Válasz4 éve

RitaKocsmaros

Na igen! :) Nem egyszerű összehangolni ezt a két nyelvet.

0
Válasz4 éve

Vica58

Pl.Te a spanyol szárazföldön élő vagy és beszélgetsz valamiről egy Kanári szigeteken élővel. Erre válaszolná, hogy" It is different in the islands" Ilyen szövegkörnyezetbe tudom elképzelni. A szigeteken más az szerintem "In the islands are different" Javítsatok ki, ha tévedek!

0
Válasz4 éve

Nadybabe

"are " nem helyes. jobban leírni: a szigeteken más ( a helyzet ). the situation is different in the islands. nem a szigetek más, ha nem a helyzet.

0
Válasz4 éve

Tibor.gazda

Miért nem "on the islands"?

0
Válasz4 éve

lindema555

Mert akkor a felületén lenne. Mint: on the table - az asztalon.

0
Válasz4 éve

JoeKicsi

Érdekes értelmezés... különböző A szigeteken

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

'Ez különbözik a szigeteken' - t elfogadta mikor azt írtam, hogy 'szigetekben' bepirosozta, mégis elfogadta.

0
Válasz4 éve

AttilaSoly

Ez a magyar fordítás biztos nem jó

0
Válasz4 éve

gotaTemesv

Ez más a szigeteken,irtam én ,és szóról szóra ugyanerre javította ki !!!

0
Válasz1 éve

BeGe79

wtf?

0
Válasz1 éve

narancs12

Öt percig gondolkodtam,hogyan lehet lefordítani.Vesztettem,de nem bánom,mert ez így egy nagy zagyvaság!!

-1
Válasz3 éve

Unauna1

Ez tetszik! "Ez különbözik a szigetekbe" Ez lenne a jó fordítás. és nem a "ben"! Fáradt lehetett aki ezt bevitte a programba vagy nem magyar az anyanyelve.

-2
Válasz4 éve

atomjani

Ettől más a szigeteken. Ez a verzió talán értelmesebben hangzik.

-10
Válasz4 éve

zetorka

de nem az van oda írva

4
Válasz4 éve

Metatron36

Csak semmi köze a feladványhoz.

3
Válasz4 éve