"An orange cat"

Translation:Pomarańczowy kot

August 22, 2016

4 Comments


wiktorka234

Napisałam "kot pomarańczowy" ale mówią że to był błąd. Dlaczego?

August 22, 2016

immery

ponieważ w jezyku polskim przydawkę charakteryzującą (przymiotnik który tylko opisuje rzeczownik) umieszczamy przed rzeczownikiem.

If adjective just describes a noun we put it before noun.

Przymiotnik po rzeczowniku występuje dużo rzadziej, kiedy przymiotnik określa "rodzaj rzeczownika",

August 22, 2016

LICA98

pomarańzcowa kotka

May 9, 2018

Jellei

pomarańczowa (typo)

added

May 9, 2018
Learn Polish in just 5 minutes a day. For free.