"The book is not available in German."

Fordítás:A könyv nem kapható németül.

February 7, 2014

17 hozzászólás


VikyHervay

Mi különbözteti meg a nèmetült a nèmetországbantól? Help!

February 19, 2014

marcimacska

Németország:Germany

February 21, 2014

andrea.tot5

Az a különbség, hogy itt a németül úgy értelmezendő, hogy német nyelven.

April 16, 2014

bakaigy

námetül??

February 7, 2014

Nitram.

Javítva!

April 28, 2014

Ferenc.

"A könyv németül nem kapható."-t nem fogadta el

February 23, 2014

Tibor.gazda

Jelentsd!

April 10, 2014

Kincskereso

már elfogadja 2014.10.05, köszi :)

October 5, 2014

szanyizoltan

Nem érhető el, ezt nem fogadta el.

February 26, 2014

CsirkeVizi

Németül helyett námetült ír helyes megoldásnak.

March 4, 2014

Sophie-91

igen, és helyesen leírva persze nem fogadja el, amiért szépen el is vesztettem egy életet....

April 25, 2014

fectroll

Gondolom, jelentettétek. Pufogás helyett, ugye???

November 11, 2014

Csegebege

jaja. "námetül"-re javít "németül"-rôl. :)

April 6, 2014

nandor.nag

hibás a megoldás! írja: nem elérhető námetül. Javítani kellene.

April 14, 2014

szanyizoltan

és az,hogy nem érhető el? az helytelen,vagy magyartalan,vagy miért nem fogadja el? Ilyen marhaságok miatt bukok el mindig.

April 28, 2014

nannamari

Námet:/ egy élet minusz

April 28, 2014

AndrsBette

Nincs helyett a nincsen nem jó neki...

October 14, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.