A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The book is not available in German."

Fordítás:A könyv nem kapható németül.

0
4 éve

17 hozzászólás


bakaigy

námetül??

1
Válasz4 éve

Nitram.
Nitram.

Javítva!

1
Válasz4 éve

VikyHervay

Mi különbözteti meg a nèmetült a nèmetországbantól? Help!

0
Válasz4 éve

marcimacska
marcimacska

Németország:Germany

1
Válasz4 éve

andrea.tot5

Az a különbség, hogy itt a németül úgy értelmezendő, hogy német nyelven.

0
Válasz4 éve

Ferenc.
Ferenc.

"A könyv németül nem kapható."-t nem fogadta el

0
Válasz4 éve

Tibor.gazda

Jelentsd!

0
Válasz4 éve

Kincskereso

már elfogadja 2014.10.05, köszi :)

0
Válasz3 éve

szanyizoltan

Nem érhető el, ezt nem fogadta el.

0
Válasz4 éve

CsirkeVizi

Németül helyett námetült ír helyes megoldásnak.

0
Válasz4 éve

Sophie-91

igen, és helyesen leírva persze nem fogadja el, amiért szépen el is vesztettem egy életet....

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Gondolom, jelentettétek. Pufogás helyett, ugye???

1
Válasz3 éve

Csegebege

jaja. "námetül"-re javít "németül"-rôl. :)

0
Válasz4 éve

nandor.nag

hibás a megoldás! írja: nem elérhető námetül. Javítani kellene.

0
Válasz4 éve

szanyizoltan

és az,hogy nem érhető el? az helytelen,vagy magyartalan,vagy miért nem fogadja el? Ilyen marhaságok miatt bukok el mindig.

0
Válasz4 éve

nannamari

Námet:/ egy élet minusz

0
Válasz4 éve

AndrsBette

Nincs helyett a nincsen nem jó neki...

0
Válasz3 éve