"ThebookisnotavailableinGerman."

Fordítás:A könyv nem kapható németül.

4 éve

22 hozzászólás


bakaigy

námetül??

4 éve

VikyHervay

Mi különbözteti meg a nèmetült a nèmetországbantól? Help!

4 éve

marcimacska
marcimacska

Németország:Germany

4 éve

andrea.tot5

Az a különbség, hogy itt a németül úgy értelmezendő, hogy német nyelven.

4 éve

Nitram.
Nitram.

Javítva!

4 éve

Ferenc.
Ferenc.

"A könyv németül nem kapható."-t nem fogadta el

4 éve

Tibor.gazda

Jelentsd!

4 éve

Kincskereso

már elfogadja 2014.10.05, köszi :)

4 éve

szanyizoltan

Nem érhető el, ezt nem fogadta el.

4 éve

CsirkeVizi

Németül helyett námetült ír helyes megoldásnak.

4 éve

Sophie-91

igen, és helyesen leírva persze nem fogadja el, amiért szépen el is vesztettem egy életet....

4 éve

fectroll
fectroll

Gondolom, jelentettétek. Pufogás helyett, ugye???

4 éve

Csegebege

jaja. "námetül"-re javít "németül"-rôl. :)

4 éve

nandor.nag

hibás a megoldás! írja: nem elérhető námetül. Javítani kellene.

4 éve

szanyizoltan

és az,hogy nem érhető el? az helytelen,vagy magyartalan,vagy miért nem fogadja el? Ilyen marhaságok miatt bukok el mindig.

4 éve

nannamari

Námet:/ egy élet minusz

4 éve

AndrsBette

Nincs helyett a nincsen nem jó neki...

4 éve

Smarci1

Námetül?

4 éve

szilvia.av

Námetül? Ilyenrol meg nem hallottam!

4 éve

fectroll
fectroll

Furcsállod, hogy még nem hallottál róla?

4 éve

kobolak

Námet az milyen nyelv?

4 éve

fectroll
fectroll

Az a Németnek egy Észak-nyugati Keletszláv Ó héber dialektusából kialakult Eretnek nyelvezete...

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.