1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child"

"The child"

Çeviri:Çocuk

February 7, 2014

11 Yorum


BuseHacioglu

( the ) nin analamı ne ?

April 23, 2014

EgeKarm

the tabikide bir şeyi belirtir yani the boys drink water derken oğlanları belirtiyoruz (boys)

October 11, 2014

GuvenErayOCAK

Bilinen demek.

January 29, 2015

gokselkaragoz

tanınan varlık ya nesneler için

February 14, 2015

sserkan19

cocuk demek çaylıt diyede okunur

February 23, 2015

Ahmet697084

L

August 7, 2018

mahmut452403

Anlamı yok

January 7, 2019

Taleh002

Bu

January 21, 2019

akyuzseref

Mesela bir hikaye dusunun. "Bir cocuk yuruyordu. Sonra cocuk bir sey gordu." ikinci seferde yine bir cocuk demezsiniz. Bunun yerine ingilizler the koyarlar. Biz direkt cocuk deriz. Ama biliriz ilk cumlede anlattigimiz cocuk oldugunu. İngilizceye cevirirsek: " A child was walking. Then, the child saw something."

October 19, 2014

sude802679

The anlamını bilen varmı?

May 9, 2016

es951

the bir varlığı belirten sözcüktür

January 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.