Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The child"

Çeviri:Çocuk

4 yıl önce

29 Yorum


BuseHacioglu

( the ) nin analamı ne ?

4 yıl önce

EgeKarm

the tabikide bir şeyi belirtir yani the boys drink water derken oğlanları belirtiyoruz (boys)

3 yıl önce

GuvenErayOCAK

Bilinen demek.

3 yıl önce

gokselkaragoz

tanınan varlık ya nesneler için

3 yıl önce

sserkan19

cocuk demek çaylıt diyede okunur

3 yıl önce

Ahmet697084

L

1 ay önce

azize-nur

anlamı cogulluk

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır alakası yok. the kelimeleri "belirli" yapar. https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

bmavio

Selcen Hanım neden sert cevaplar veriyorsunuz? Yumuşak bir dil kullanır mısınız lütfen moralimizi bozmayın bizler gibi dil öğrenmeye çalışan samimi gençlerin :(

3 yıl önce

destina2007

Doğru

3 yıl önce

kaan74049

Sen bir harikasın

1 ay önce

ib19991

The book . Denildiginde hangi kitap oldugu anlasilor fakat book belirsizdir

3 yıl önce

GuvenErayOCAK

Çoğulluk için cümlenin sonuna 's' konur. Boy-oğlan demekse, Boys-oğlanlar demek.

3 yıl önce

akyuzseref

Mesela bir hikaye dusunun. "Bir cocuk yuruyordu. Sonra cocuk bir sey gordu." ikinci seferde yine bir cocuk demezsiniz. Bunun yerine ingilizler the koyarlar. Biz direkt cocuk deriz. Ama biliriz ilk cumlede anlattigimiz cocuk oldugunu. İngilizceye cevirirsek: " A child was walking. Then, the child saw something."

3 yıl önce

sude802679

The anlamını bilen varmı?

2 yıl önce

es951

the bir varlığı belirten sözcüktür

1 yıl önce

Yasemin_Nisa

ama kelimenin üzerine tıkladığım da 'çocuktur ' kelimesi de vardı ben de yazdım ( duolingoyu denemek için ) kabul etmedi . bu duolingonun çok yanlışı var

3 yıl önce

svlce

THE belirli birşeyi ifade eder ama ben ÇOCUĞU yazınca kabul etmedi NEDEN?

3 hafta önce

Cansdi

Anladığım kadarıyla ingilizcedeki "the" almancadaki"der, die, das" artikellerine eşdeğer. Çünkü bir anlamları yok ama onlar olmazsa olmaz :) Doğrumudur?? :)

3 yıl önce

lajonya

The Child yazinca Bir çocuk yazıyorum kabul etmiyo Sadece Çocuk diye gösteriyo Sadece Çocuk yazıyorum yine kabul etmiyo

4 yıl önce

LEYLAARGUN

a child bir çocuk demek ,, child çocuk demek ,, the belli etmek için kullanılır

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the bir anlamina gelmez

3 yıl önce

GuvenErayOCAK

The child sadece 'çocuk' olur. A child bir çocuk olur.

3 yıl önce

YusufAkql

çocuklar değilmiydi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çocuklar: children

4 yıl önce

_Joshifer_

Çocukların children olduğunu biliyorum ama childs de çocuklar olur mu? Yani iki farklı şekilde kullanılabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir

4 yıl önce

_Joshifer_

Teşekkürler.

4 yıl önce

bookandsleep

Düzensiz Kelimeler - s takısı ile çoğullanmazlar.

3 yıl önce