A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat chicken, because I like meat."

Fordítás:Csirkét eszem, mert szeretem a húst.

4 éve

13 hozzászólás


blanusm

Csak én gondolom úgy, hogy a mivel is elfogadható a mert helyett??

4 éve

MoLeMa

Nem csak te. A magyarban a mivel jelenthet mertet is.

4 éve

kungyo

En is a 'mivel' szot hasznaltam...

4 éve

evodia11

en azt nem ertem hogy miert nem jo ugy hogy: tyukot eszem ? a csirke meg a tyuk szerintem ugyanaz

3 éve

JuhszJzsef5

A tyuk az idősebb mint a csirke. Csibe,csirke, tyuk.

2 éve

Vilutrunks

Mert gondolom nem vettek bele a videki dialektust

3 éve

Breki33

én csirkét eszem mert én szeretem a húst

4 éve

IstvnGere

Ez is elfogadható, nem?

4 éve

Harold69.uk

Én ezt írtam és nem fogadta el "Csirkét eszem mert szeretem a húst"Erre kihozta jó válasznak"Csirkét eszem, mert szeretem a húst". Szerintetek is sok a különbség?

4 éve

Tannaa12

UGYANAZT ÍRTAM !! OMG

3 éve

BereczkiGb

Eszek et nem fogadta el miért?

2 éve

bujdosovirag

Én azt írtam én eszek csirkét(ami helyes) de azt írta ki h az a helyes h: én eszem csirkét(ez helytelen. nem is értelmes. úgy lenne az ő válasza jó, h én eszem A csirkét. [HA NEM TESZI ODA HOGY AAAA AKKOR AZ ENYÉM A HELYES])

2 éve

zsomborgo

Igaz

1 éve