1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az ingeink"

"Az ingeink"

Fordítás:Our shirts

February 7, 2014

12 hozzászólás


miczol

"The our shirts" miért nem helyes?


sanyix92

ezt én sem értem ugyan ezt írtam... pedig direkt figyelek az A és a THE-re


rosielovecat

Azért mert nem úgy van magyarul se hogy "a mi ingeink" hanem helyesebb az hogy "az ingeink"


TothErika

"Az" ingeink: eddig midíg kellett a "the", most miért nem?


Csenge205457

Mindig az elso szo nagy betuvel van irva igy egyszerubb!


Harga

Mert az angolok nem így mondják. Duo itt korrekt. Vagy "the" vagy "our", a kettő együtt már túl sok, az angolok úgy nem használják.


Kakuk1953

a tulajdon névmás előtt nem használják a The szót ???


picivazz3

a ,,The our shirts'' miért nem jó


Tamas51

Amiért a Kakuk és a buduf hozzászólók épp előtted megbeszélték. Az our elé már nem kell még egy the is. - ( a könnyebbség kedvéért )


Joc700009

We shirts miért nem jó ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.