A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her mother is bilingual."

Fordítás:Az édesanyja kétnyelvű.

0
4 éve

11 hozzászólás


Karpulax
Karpulax

Helyes megoldások: • A anyja kétnyelvű. • Az édesanyja kétnyelvű.

"A anyja" helyett "Az anyja" a helyes!

16
Válasz4 éve

CirokAnita

A Anyukája? :)

2
Válasz4 éve

brutus01

Anyukája kétnyelvű, így is elfogadja, de ha névelőt használsz a magánhangzóval kezdődő szavak előtt "az" névelőt írjál, az "a" nem lesz helyes.

1
Válasz4 éve

gavallergenoveva

Én azt írtam, hogy "Az anyukája kétnyelvű" és problémázott az "az"-zal... De a megoldás másik variációja előtt meg ott van az "az"... :D (Az édesanyja kétnyelvű.) Nem értem... :D

0
Válasz4 éve

HuszrJen

Egyetértek az előző hozzászóljóval. "Az anyja" a helyes

0
Válasz4 éve

dacrhu

Kevés, hogy itt beszéltek róla, be is kell jelenteni. Megtettem, remélem hamarosan javítják.

0
Válasz4 éve

FerencSzim

az anyja kétnyelvű :(

0
Válasz4 éve

Fabrne
Fabrne

Bejelentettem, mert még mindig "a anyja..."

0
Válasz4 éve

Tarport

Mindentb elirok xperia pls murt vsinalod ezt.velem

0
Válasz3 éve

ZsoltyN

bilinguális nem helyes?

0
Válasz2 éve

PalNabilek

A kétnyelvüt nem fogadta el, csak a két "anyanyelvü"-t!!!

0
Válasz5 hónapja