1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her mother is bilingual."

"Her mother is bilingual."

Fordítás:Az édesanyja kétnyelvű.

February 7, 2014

12 hozzászólás


Karpulax

Helyes megoldások: • A anyja kétnyelvű. • Az édesanyja kétnyelvű.

"A anyja" helyett "Az anyja" a helyes!


brutus01

Anyukája kétnyelvű, így is elfogadja, de ha névelőt használsz a magánhangzóval kezdődő szavak előtt "az" névelőt írjál, az "a" nem lesz helyes.


HuszrJen

Egyetértek az előző hozzászóljóval. "Az anyja" a helyes


gavallergenoveva

Én azt írtam, hogy "Az anyukája kétnyelvű" és problémázott az "az"-zal... De a megoldás másik variációja előtt meg ott van az "az"... :D (Az édesanyja kétnyelvű.) Nem értem... :D


dacrhu

Kevés, hogy itt beszéltek róla, be is kell jelenteni. Megtettem, remélem hamarosan javítják.


FerencSzim

az anyja kétnyelvű :(


Fabrne

Bejelentettem, mert még mindig "a anyja..."


Tarport

Mindentb elirok xperia pls murt vsinalod ezt.velem


ZsoltyN

bilinguális nem helyes?


PalNabilek

A kétnyelvüt nem fogadta el, csak a két "anyanyelvü"-t!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.