1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nem, nem amíg ki nem nyitod."

"Nem, nem amíg ki nem nyitod."

Fordítás:No, not until you open it.

February 7, 2014

11 hozzászólás


mihaly.moh

A while-ba én is beleszaladtam, mivel azt ajánlotta fel!

March 24, 2014

peter.birk

a "while" miért nem jó "until" helyett?

February 7, 2014

Shibelion

While = miközben

Until = amíg

February 26, 2014

brutus01

A till az " amíg" , az until pedig " amíg nem" jelentéssel rendelkezik.

February 20, 2014

Shibelion

Mind a kettő ugyan azt jelenti... Az until kötőszóként valóban azt jelenti, ám a nem-et, nem feltétlenül szükséges az amíg után írni. A till korábban volt használatos, mondhatni régies szó, de ugyan úgy használják. Mondhatnék még egy harmadikat is, 'til, ez pedig az until rövidítése.

February 26, 2014

Siki68

Nem jut eszembe élethelyzet, ahol ezt a mondatot ebben a formában használhatnám. Tán lehetne kicsit egyszerűbb.

March 2, 2014

Shibelion

Fölösleges bele három nem, így sokkal magyarosabb: Nem, amíg ki nem nyitod.

Így meg szebb: Nem, nem amíg nem ki nem nyitod nem. ༼ つ ◕_◕ ༽つ

March 2, 2014

Jpiroska

És a till miért nem jó?

February 16, 2014

Shibelion

De jó, csak kimaradt. Jelenteni kellene.

February 27, 2014

Gizus123

Egyszerűen nem értem ezt a sok nem-et még a magyar mondatban sem. Mit jelent magyarul az, hogy "nem amig"? Úgy esetleg érteném, hogy "nem, nem, amig"... Ha az "until" "amig nem", akkor mit jelent a "not until"? Ugatós kutya legyek, ha ezt az életben igy kimondom angolul!

April 6, 2014

Shibelion

Idézet tőlem:

"Fölösleges bele három nem, így sokkal magyarosabb: Nem, amíg ki nem nyitod."

April 7, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.