"What questions do children have?"

Fordítás:Milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek?

February 7, 2014

40 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


schiccc

Milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek? ez nekem is rossz pedig..jó ez is.. szegények szerintem frászt kapnak a magyar nyelvtől. de már legalább személyes névmással és anélkül is elfogadja a rendszer a dolgokat.


ZsofiaHorv

"Milyen kérdései vannak a gyerekeknek?" én ezt írtam, és efogadta. Bár az én megoldásomban egy k betüvel kevesebb van. De én jelenteném a helyedben.


RolandSzak

Valójában nyelvtanilag a 'Milyen kérdéseik vannak' nem helyes. Magyar-nyelvtanilag. Tehát itt Duonak igaza van, de ö angolul tanít, nem magyarul :)


ironcameleon

Gyerekek - többes szám harmadik személy - egyes számban kérdésük van, többes számban kérdéseik vannak

Gyerek - egyes szám harmadik személy - egyes számban kérdése van, többes számban kérdései vannak


benderbalazs

én rosszat írtam de azt mondta, hogy a "Milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek?" a helyes.


AnikoDibaczi

Valaki elmagyarázná, hogy miért kell a mondatba a do. És mi a különbség a mondat jelentésében, ha mondjuk csak What questions have children? lenne írva. Köszi


tothcila

Azért, mert az angol segédige használatával kérdez és tagad. Jelen esetben simple present az igeidő, ezért "do" kell.


AnikoDibaczi

Köszönöm a felvilágosítást.


tarrferi

A "Mit kérdeznek a gyerekek?" is jó fordítás volt, elfogadta.


Kincskereso

Köszi, nem mertem egyes számban írni :) pedig eszembe jutott


togo59

Ez tetszik! Szerinte jó ez a válasz: Milyen kérdéseket tesznek fel a gyerekek? Én ezt írtam: A gyerekek milyen kérdéseket tesznek fel. Na, és ezt nem fogadta el. Beleköt a szórendbe is? :(


tigrisgyerek

Az angolban kötött szó sorrend van


togo59

Ez így van, de a magyarban nincs! :)


noszi

"milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek?" válasznál azt írja a rendszer: van egy elírás a válaszban: a "kérdéseik" szót pirossal jelzi. szerintem vagy rossznak kellene minősítenie ezt a választ, vagy elfogadni as it is :)


lgabci

Nekem nem fogadta el: "milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek?" Szerintem ez is jó.


RolandSzak

Sajnos a 'Milyen kérdéseik vannak?' nem felel meg nyelvtanilag.


trkptr

"Mik a gyerekek kerdesei" fordìtást is elfogaja


perlinaster

miért kerül a mondatba a have?


tarrferi

érzésem szerint olyasmiről van szó, hogy 'milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek' - így jogos a 'have', de lehet, hogy tévedek


perlinaster

Köszi. Erre gondoltam, csak nem voltam biztos benne.


Mack0ne

Nelem is elfogadta a milyen kérdéseik vannak a gyerekeknek választ.


Blasko_Zsofia

Én azt írtam; Mi a gyerekek kérdése? Elfogadta.


AmbruschBo

Nekem az lenne a kérdésem, hogy itt miért hiányzik a the a children előtt? Why not: What questions do the children have? Van-e jelentésbeli különbség, amennyiben mindkettő helyes lenne? Azt érezném benne, hogy the nélküli jelentése Általában a gyerekek miket kérdeznek, míg the -vel a gyerekek (akik jelen vannak, vagy akikről szó van) miket kérdeznek


ironcameleon

Nagyon jól gondolod.
A Duo mondatában általánosságban beszél a gyerekekről, arra kíváncsi, hogy általában milyen kérdéseket szoktak feltenni a gyerekek.


Itanci

Kezdek rájönni, hogy ne várjam azt, hogy az igeidők külön témaként be lesznek gyakoroltatva, egyszerűen csak beteszik a példamondatok közé egy teljesen más témában, minden előismeret nélkül, és vagy rájövök mi ez, vagy nem.


hvhada

"Milyen kérdései vannak a gyerekeknek" rossz ragozás a magyarban. A kérdései egyes szám, a gyerekek többes szám! Javítani kéne!


suvkat

a kérdései többes szám, kérdéseik pedig csak úgy helyes, ha az ő kérdéseik (T/3)


klajerika

Csatlakozom Dibaczi Anikó kérdéséhez , mit jelent a "do" szó és mit változtat a mondat jelentésén?


tkatoka

Ez is jó fordítás ugye? What questions do the children have?


PeterStier

Igazi nyelvészi fordulat kezdőknek! "Milyen kérdései vannak?"... erre mit lehet valaszolni? Kérdéses kérdéseik a kérdésekről???


Riri401

Néha nem tudom és nem is értem mit mond: "do-t vagy to-t


TamsKurunc

Mi a kérdése a gyerekeknek? Nem jó :-/


DrOckFarkas

Többes szám miatt: What questions (...) = Mik/melyek a kérdései (...)


tecso

Nekem ez a legnehezebb mondat! :( Ha kötött szó rend van az angolba akkor a .....do children have ?? Miért így kell írni?? 2020.08.08


memilegyen

Érthetetlen a kiejtés megint. Ha Tanító a jelleg akkor legyen jo a hang. Bakker borzasztó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.