1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has a strawberry."

"He has a strawberry."

Fordítás:Van egy epre.

February 7, 2014

17 hozzászólás


JzsefTbori

miért nem jó ,, ő neki van epre '' ?


vivike21

Miért nem jó Ő neki epre van!?


Krisztossz

A "Van neki egy földiepre" miért is nem jó , ha a "Van neki egy epre" jó ? szótárakban nem láttam hogy különbséget tenne az angol, az eper és a földieper között.


Harga

Jó az is . Jelezd nekik.


AlexanderNagy

Mert általában simán epret mondunk


diringo02

Nem ismeri igy a program


attila.mes

Strawberry szamóca, mulberry eper.


Isti0

A szamóca nem jó?


AlexanderNagy

A szamócának mi a fene köze van az eperhez?!


attila.mes

Mulberry = eper; strawberry = szamóca


VGHMARGIT1

Nem egy epre van,csak epre van


RolandGczi2

van egy az eper hogy vagy Hargitai Árpád


Pelikan21

Ez miért nem jó, hogy van egy eperje? Elég furcsán hanzik de szerintem el kellene fogadnia


Cipressus

Mert az "eperje" szó nem létezik. Az "epre" már annál inkább.


LszlGyarak

Itt a szamóca lenne a helyes.


RtinSzalai

Azt fogadja el, hogy epret eszik... Nem értem miért!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.