Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He reads me a book."

Tłumaczenie:On czyta mi książkę.

4 lata temu

9 komentarzy


wikiztrzebo

A ja slysze jakby "you"

4 lata temu

Elka168040

Ja wpisalam my - moja książkę , a nie me -czyta mi książkę

3 miesiące temu

bea336138

Duolingo skasuj komentarze durne

1 miesiąc temu

Gusia946205

Zapraszam do zaobserwowania mojego profilu ;)

2 lata temu

natka139

od kiedy te znaczy he ?

4 lata temu

gosia2004

o bitwach jak tak to morze być ale nie o ( CZERWONYM KOPTURKU LUB KRULEWNIE ŚNIESZCZE )NIE ??????????????

4 lata temu

konstancjasz

Uprzejmie proszę, abyś przestała pisać bezsensowne komentarze, które Cię z resztą kompromitują. To nie jest miejsce do "wylewania" swoich smutków związanych z, jak myślę, nieumiejętnością rozwiązywania zadań w Duolingo. To nie pierwszy komentarz, jaki widzę, który ukazuje Twoją głupotę, dlatego postanowiłam to napisać.

4 lata temu

CyrylTokar

Zgadzam się

4 lata temu

jakmiecz

ja też

2 lata temu