Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl has her own plate."

Çeviri:Kızın kendi tabağı var.

0
4 yıl önce

12 Yorum


CeyhunErsz

Buradaki 'her' kullanılma sebebi nedir?

6
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kendi tabağı demek için "her own plate" lazım. "kendi tabağım" olsaydı da mesela "my own plate" olurdu

27
Cevap ver4 yıl önce

metalurjistsks

own plate de kendi tabağı olmuyor mu?

0
Cevap ver4 yıl önce

gokhantelatar

Kimin kendi tabağı olduğu belirsiz kalıyor o zaman. Birebir çevirdiğinizde own plate kendi tabak anlamına geliyor. İyelik eki olmadığı için kime ait olduğu belirtilmeli. Bizdeki tabağım,tabağı,tabağın gibi iyelik ekleri ingilizcede yok.

4
Cevap ver11 yıl önce

meka-94

"Onun kendi tabağı kızdadır." anlamına gelmez mi ?

2
Cevap ver3 yıl önce

mgvn
mgvn

Burada the own plate şeklinde bir ifade kullanabilirmiyiz ? aynı anlamı verir mi ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. own la beraber her zaman my your her gibi aitlik sıfatları kullanılır

6
Cevap ver4 yıl önce

gpekyalcin

Onun kisisel tabagi kizda anlmina da gel.ez mi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

zeynepdurgun

Kizin kendine ait tabagi var???

0
Cevap ver3 yıl önce

samet559547

Demek ki own aitlik eki gorevi goruyor basina özne gelmek zorunda özneye monte edilmeden kullanilmiyor anladiniz

0
Cevap ver1 yıl önce

tansudasli

have/has ise var, var ise have/has ile ezberleyin arkadaşlar.

0
Cevap ver2 ay önce

h.beyzatekeli

"Own" yerine "Herself" de olabilir mi?

0
Cevap ver1 ay önce