"The girl has her own plate."

Çeviri:Kızın kendi tabağı var.

4 yıl önce

26 Yorum


CeyhunErsz

Buradaki 'her' kullanılma sebebi nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kendi tabağı demek için "her own plate" lazım. "kendi tabağım" olsaydı da mesela "my own plate" olurdu

4 yıl önce

metalurjistsks

own plate de kendi tabağı olmuyor mu?

4 yıl önce

gokhantelatar

Kimin kendi tabağı olduğu belirsiz kalıyor o zaman. Birebir çevirdiğinizde own plate kendi tabak anlamına geliyor. İyelik eki olmadığı için kime ait olduğu belirtilmeli. Bizdeki tabağım,tabağı,tabağın gibi iyelik ekleri ingilizcede yok.

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

heyo.life

ama thr girl diyo zaten

3 yıl önce

meka-94

"Onun kendi tabağı kızdadır." anlamına gelmez mi ?

3 yıl önce

mgvn
mgvn

Burada the own plate şeklinde bir ifade kullanabilirmiyiz ? aynı anlamı verir mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. own la beraber her zaman my your her gibi aitlik sıfatları kullanılır

4 yıl önce

gpekyalcin

Onun kisisel tabagi kizda anlmina da gel.ez mi ?

4 yıl önce

zeynepdurgun

Kizin kendine ait tabagi var???

4 yıl önce

samet559547

Demek ki own aitlik eki gorevi goruyor basina özne gelmek zorunda özneye monte edilmeden kullanilmiyor anladiniz

1 yıl önce

abdullah950462

her kullanmadan , own plate's desek olmazmı

1 yıl önce

tansudasli

have/has ise var, var ise have/has ile ezberleyin arkadaşlar.

4 ay önce

h.beyzatekeli

"Own" yerine "Herself" de olabilir mi?

3 ay önce

feyza709753

Own ne demek

1 yıl önce

mahmut65621

Own ne demek

1 yıl önce

yasemin430762

Own kendi demek

1 yıl önce

Cennetsena3

Own yuvarlak demek değil mi?

1 yıl önce

MUZERELLA_280

O owl canım

1 yıl önce

hknglr72

"Kızın kendisinin tabağı var" olmazmı?

4 yıl önce

nergis58722

Kızın kendi tabağı olur mu?

2 yıl önce

Emre202543

Peki own hangi anlamda kullanilmid

1 yıl önce

TuncayCOKU

Kızın tabağı kendisindedir

4 yıl önce

zaferkahveci

bu cümlede kızın kendi tabağından yediği anlamı daha mantıklı değil mi acaba ?

4 yıl önce

KehaKu

Own =sahip olmak

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.