Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She is yet more beautiful."

Tłumaczenie:Ona jest jeszcze piękniejsza.

4 lata temu

25 komentarzy


LukaszSusik

Zdanie nie jest skonstruowane poprawnie gramatycznie ( nie powinno byc slowa "yet"

4 lata temu

bat400870

She is always beautiful. Yesterday she was more beautiful as usually. Today she is yet more beautiful. - a teraz powiedz że jest źle skonstruawane - zamiast pisać cos bez sensu najpierw pomyśl w jakiej sytuacji możesz dane zdanie spotkać...

2 lata temu

Nicofisi
Nicofisi

Popieram

3 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

ona jest piekna jak zawsze was a sentence that I had thought to use .. could somebody explain the difference .... sorry ....

4 lata temu

malgosiek

Jak zawsze -> as always

3 lata temu

luqluq

Ona jest już piękniejsza?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Yet oznacza już w pytaniach, jeszcze w przeczeniach, a w podanym tu zdaniu twierdzącym występuje w trochę innej funkcji (nie określa czasu), ale też znaczy jeszcze
(She is yet more beautiful = She is even more beautiful).

3 lata temu

rafael841

Co pani tutaj za głupoty opowiada może i znaczy że może wiele ale jak się mówi Ona jest jeszcze bardziej piękniejsza to ten program powinien uznać bo to jest prawidłowa odpowiedź

2 miesiące temu

RadekWinie

OK a czemu nie uznaje Ona jest jeszcze bardziej piękniejsza? "piękniejsza" podkreśla jako błąd.

2 lata temu

JanuszGrsk

Bo nie stopniujemy dwukrotnie tego samego słowa (tu: piękna).

2 lata temu

buskes76

albo "ona jest jeszcze piękniejsza" albo "ona jest jeszcze bardziej piękna" ale na pewno nie "... jeszcze bardziej piękniejsza" bo to masło maślane ;)

2 lata temu

Anielitka

popieram

2 lata temu

Helcia10

LukaszSusik o normalnie filozof się znalazł

1 rok temu

rafael841

Ona jest jeszcze bardziej piękniejsza nie uznało co za debile.... Ludzie No przecież tragedia żeby takie coś błąd uznało ogarnijcie ten program

2 miesiące temu

Wlodzimier358233

A nie może być - ona jest coraz piękniejsza.

2 miesiące temu

Marunio45

Ona jest teraz dużo ładniejsza. Moim zdaniem nie powinno być błędne.

3 lata temu

krzysztof3535

Ja tez dodalem "bardziej" bo przeciez oprocz yet jest jeszcze slowo more, ale nie zalicza :(

3 miesiące temu

SiemikMax

czy zwrot "more beautiful" mam rozumiec bierze się ze stopniowania przymiotnika piękna i jako nieregularna forma dostaje "przyrostek" - czy jaka to częśc mowy :) - more?

1 rok temu

Pavello04

ja dałem przez pomyłkę jesze za miast jeszcze i dało mi że źle

1 rok temu

margaretathebest

teraz jest jeszcze piekniejsza-źle?

2 lata temu

gosia.powr

Jak zawsze means "as always" hence why you should use jeszcze piekniejsza which means more beautiful

4 lata temu

agasuperang123

ja napisałam ona jest jeszcze bardziej piękniejsza i mi nie uznało . Why ?

2 lata temu

swider24

Nie może być "jeszcze bardziej piękniejsza". To błąd językowy ;)

2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie wolno łączyć stopniowania prostego przymiotników z opisowym. Piszemy albo "bardziej piękna" - albo (znacznie lepiej) "piękniejsza".

8 miesięcy temu

Fablokorfa

ja tak samo napisałem też nie zaliczyło i też niewiem dlaczego nie zaliczyło?? ktoś pomoże

2 lata temu