"I will recover."

Fordítás:Fel fogok épülni.

February 7, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Mentalimee

Rendbe fogok jonni?


Csaji

Ennek a mondatnak millió jelentése van, de csak párat fogad el... ELég nehéz kitalálni, hogy pont melyikre gondol. pl. Be fogom pótolni; K ifogom heverni; Helyre fogom hozni; kárpótlást fogok kapni; meg fogok gyógyulni; ki fogok szabadulni; vissza fogom szerezni; stb...


miklos44

A "Vissza fogom szerezni." miért nem jó fordítás?


JohnWeber786406

Miért nem......Felépülni fogok? Felgyógyulni?
Nincs informació erről a magyar nyelvtanról!!!!!!!!!!!!


balazsmaria

"Felépülök majd". Nekem nem hiányzik a "majd".


Csilla189695

A will jövőidőhöz tartozik szóval kell a majd vagy úgy fordítjuk: fel fogok épülni.


Ervin311019

A helyre jövök ugyanazt jelenti

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.