Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You are children."

Tłumaczenie:Wy jesteście dziećmi.

0
1 rok temu

8 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


ZosiaKozak1

You are - ty jestes. Wydaje mi się, że jest tu błąd

4
1 rok temu

Qiunet

Trzeba to zrozumieć po tekście bo nie może być ty jesteście dziećmi musi być wy jesteście dziećmi ponieważ i w liczbie mnogiej jak i w pojedyńczej mamy you are ale mamy 2 znaczenia może być wy jesteście albo ty jesteś

2
11 rok temu

Artur85329

Czyli tutaj nie będu?

2
1 rok temu

czarownica5892

Nie ma jest poprawnie

0
1 rok temu

Natka443495

You are - Ty jesteś A w poprawnej odpowiedzi jest we are a we are to znaczy my jesteśmy , juz nie rozumiem

0
1 rok temu

Emwue
Emwue

W poprawnej odpowiedzi raczej nie ma 'we are' tylko 'you are'. Koniugacja czasownika 'to be' w angielskim:

  • 'I am' – ”Ja jestem”
  • 'You are' – ”Ty jesteś”
  • 'He/She/It is' – „On/Ona/Ono jest”
  • 'We are' – „My jesteśmy”
  • 'You are' – „Wy jesteście”
  • 'They are' – „Oni/One są”

„(Wy) jesteście dziećmi” = 'You are children'; „(Ty) jesteś dzieckiem” = 'You are a child'.

1
1 rok temu

Hania240266

You are to ty jestęś

0
1 rok temu

Emwue
Emwue

'You are' to zarówno druga osoba liczby pojedynczej jak i mnogiej, czyli „ty jesteś” ale też „wy jesteście”; jako że słowo 'children' jest liczbą mnogą(od słowa 'child'), jedyną akceptowaną odpowiedzią, w tym zadaniu, może być tylko „Wy jesteście dziećmi”.

0
1 rok temu