Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The girl eats chicken."

Tłumaczenie:Ta dziewczyna je kurczaka.

2 lata temu

9 komentarzy


Yola448704
Yola448704

Dziewczyna je kurczaka / Dziewczynka je kurczaka

6 miesięcy temu

dominika167905

Lubię kurczaka bo jest takie coś czystej i chłopięcej i w ogóle dobry

5 miesięcy temu

dominika167905

Sorry znaczy chrupiący i soczysty

5 miesięcy temu

dominika167905

Ale i tak Kurczak był dobry a poza tym dziś znaczy wczoraj miałam kotlety mielone A jak byłam u kolegi wczoraj to miał udka pieczone ale nie aż takie pieczone tylko były w po prostu w garnku i to były takie no udka

5 miesięcy temu

PeterEmm

Dlaczego złą formą jest "dziewczyna" ?

1 rok temu

jagodakot

Bo masz napisać dziewczynka ♡

11 miesięcy temu

JacekJanow2

Dziewcze to słowo nie znane ?????? Banał

1 rok temu

kingaZn

nie mówi ona wyraźnie

2 lata temu

cretis

ta baba mówi nie wyraźnie

1 rok temu