"The dog wears shoes."

Tłumaczenie:Ten pies zakłada buty.

August 23, 2016

15 komentarzy


MisiaczeQ_LOVE

A nie "nosi"? No bo "wears" to nosic ;-;

October 7, 2016

EmilianNajdowski

Mi się kojarzy że "to wear" to ubierać się.

November 16, 2016

Kinia118

Wears to także znaczy wkłada, ubiera

June 9, 2018

buskes76

a wg innych lekcji z DL doskonale pamiętam, że "zakłada /wkłada" - "put (...) on

November 1, 2018

buskes76

wear - (jako czasownik) nosić / mieć na sobie / ubierać się / ... /
(jako rzeczownik) zużycie / odzież / ubranie / noszenie ubrania / ..

November 1, 2018

KorneliaLa1

Wears to nosi, nosić itp. a nie wkłada

November 13, 2016

Zuzia210813

Jak naklikniesz na wear to pokazuje ze to jest nosi a nie wklada

September 30, 2017

buskes76

a wg innych lekcji z DL doskonale pamiętam, że "zakłada /wkłada" - "put (...) on

November 1, 2018

Anna128336

Ciekawe jak on te buty wkłada

September 9, 2018

Milan515275

Haha, co za zdanie xd

March 29, 2019

buskes76

wear - (jako czasownik) nosić / mieć na sobie / ubierać się / ... /
(jako rzeczownik) zużycie / odzież / ubranie / noszenie ubrania / ..

November 1, 2018

Milan515275

Haha xd

March 2, 2019

troll285449

Na pewno nie TEN pies i nie WKŁADA buty

March 14, 2019

Przemysaw805822

Słabe tłumaczenie

April 1, 2019

Viola214269

Jak pies moze zakladac buty?

August 12, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.