Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"My door is open."

Tłumaczenie:Moje drzwi są otwarte.

4 lata temu

4 komentarze


AgnieszkaK445376

skoro to pojedyncze drzwi czyli it -przedmiot, to dlaczego nie są opens tylko open??

2 lata temu

880201
880201

W tym zdaniu "open" jest przymiotnikiem("Moje drzwi są otwarte - My door is open", a nie "Moje drzwi się otwierają - My door opens"), a czasownik to "is" i jak widać jest w 3 osobie liczby pojedynczej.

2 lata temu

AgnieszkaK445376

dziękuję za odpowiedż

2 lata temu

DarkSirNobody

My door is open... If you know what i mean ;>

2 lata temu