"My door is open."

Tłumaczenie:Moje drzwi są otwarte.

February 7, 2014

4 komentarze


AgnieszkaK445376

skoro to pojedyncze drzwi czyli it -przedmiot, to dlaczego nie są opens tylko open??

March 5, 2016

880201

W tym zdaniu "open" jest przymiotnikiem("Moje drzwi są otwarte - My door is open", a nie "Moje drzwi się otwierają - My door opens"), a czasownik to "is" i jak widać jest w 3 osobie liczby pojedynczej.

March 6, 2016

AgnieszkaK445376

dziękuję za odpowiedż

March 8, 2016

DarkSirNobody

My door is open... If you know what i mean ;>

August 10, 2016
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.