"The horses drink milk."

Fordítás:A lovak tejet isznak.

February 7, 2014

23 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


zsozsoo

A LOVAK MIÓTA ISZNAK TEJET???????????????????????????????????????????????????????????????


kpjotr

Amióta emlősök :D


tuimre

A kutyák pedig bort?


VivienFlp3

A lovak isznak tejet, mert amikor megszületik a kiscsikó, az iszik tejet. MINDEN EMLŐS ISZIK TEJET!


kardos.laj

Az rendben van hogy egy angoltanár kiejtését sem fogadja el?


mercike01

Hát nincs rendben én sem értem hogy mi a baja a hangunkkal :D xd Rendesen mondom,kiejtem és semmi ezt írja ki:'Úgy látom nem megy majd később vissza térünk rá.'Vagy valami ilyesmit már nem emlékszem.


jizargo

Nekem mindig elfogadja. xD


lalika2003

Itt az állatok tejet isznak az emberek meg csak vizet


bari809

Ha hallgatás közben kimondatod akk elfogadja


lucatemes

azért mert elírtam a drink-et drunk-ra, levont egy pontot...☝


Petra956616

Szerintem az nincsen rendben hogy ha valamit beírok magyarul akkor is hibás hogyha magyarul helytelen

" _ "


Mrk777749

Nekem mindig elfogadja


mina_716

Ja egyébként tényleg! XD


malnabacsi

amikor szopnak, mint minden emlős


veresalexuka

szerintem is hulyeseg a dolog de el kel fogadni


ReKa404

hát nem éppen isznak tejet a lovak


CsikiAgi

De ha csikó akkor...:D


CsonkaKris1

Nekem legtöbbször elfogadta de az elején nekem se! :)


ZsuzsannaK650710

Nem fogadja el a helyes megfejtést :(


Dica127877

"A lovak megisszák a tejet." - miért nem jó???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.