"Our children like dogs, but I like cats."

Fordítás:A gyerekeink a kutyákat szeretik, de én a macskákat szeretem.

4 éve

17 hozzászólás


kislg88

Mégis minek kéne kiírni mégegyszer hogy szeretem? Miért nem elég az hogy "A gyerekeink a kutyákat szeretik, de én a macskákat"?

4 éve

AndrsMarto

Ezt én se értem!

4 éve

virzoli

Ja, ja én sem fogom minek kell a szeretem kétszer

4 éve

BarnabasBr

Én ezt írtam: A gyerekeink szeretik a kutyákat, de én a macskákat szeretem. Ez se jó..

4 éve

robert.fulop

"A gyerekeink olyanok mint a kutyák, de én a macskákat szeretem" :D

4 éve

Cipur

Egy előző mondatnál a szeret igét használtam; most az "olyan mint" -et a "like"-ra ...mind kettő életvesztés....

4 éve

derhibogab

(y) Néha az én gyerekeim is olyanok.... :D

4 éve

somvirag

Itt nem számit , hogy nincs ott a "the" ? A kutyák.....vagy csak simán kutyákat ? Nem èrtem...

4 éve

Eniko3

a mi gyerekeink szeretik a kutyákat, de én a macskákat - ez most miért nem jó???

4 éve

FNiko

Detto.. Pedig el kéne fogadnia.

4 éve

plumbum44

Hát elég merev!Gondoltam "szinesítem" a"like" többféle jelentésével a fordítást:-A gyerekeink szeretik a kutyákat,de nekem a macskák tetszenek.-Vesztemre,egy szivecskémbe került.

4 éve

3enedekKi55

A gyerekeink a kutyákat szeretik, én pedig a macskákat. Ha arra vagyunk kíváncsiak, egy magyar hogyan mondaná. ;-) (Bár élőszóban biztosan simán "gyerekek" lenne és nem "gyerekeink", mert egyértelmű hogy a mieinkről van szó...)

3 éve

Imre-Varga

de viszont - szerintem nem éppen magyaros fordítás!

6 hónapja

dejutka
dejutka

A but nemcsak 'de' jelentésű, hanem pedigre is fordítható. Máshol elfogadja, itt nem...

6 hónapja

kuzma.tama

"A" betű nélkül kezdtem, hibának érzékelte.

4 éve

anide52

Nekem is...de az nem hiba szerintem vagy?

4 éve

DienesEra

Nekem is...mérges is vagyok rá....:/

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.