"Are the girls pretty over there?"

Fordítás:Csinosak ott a lányok?

4 éve

15 hozzászólás


barnak01
barnak01

Arrafelé a lányok csinosak? Miért helytelen? Jelentem, de jól teszem?

7 hónapja

mogyi5

Én is jelentem.

1 hónapja

sarkiroka

vagy csíntalanok? ;)

4 éve

fectroll
fectroll

Dehogynem, sőt meg csalfák is. Meg - "micsodák" is a 'Pretty Woman' nyomán. :D

4 éve

Joli46

'vannak ott szép lányok? ' ez így nagyon más?

4 éve

EszterZubor

There are beautiful girls? Igen más :)

4 éve

LyricsHaxe

Are there beautiful girls? ha már kérdőjel van a végén:)

4 éve

szbende

Minek kell ebbe az over?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Az "over there" egy kifejezés. Jelentése: ott, odaát, amott

4 éve

szbende

Minek kell ebbe az over?

4 éve

Duffyka
Duffyka

A "Vannak szép lányok arrafelé?" szerintetek miért nem jó?

4 éve

Raina555

A "Vannak csinos lányok arrafelé?" miért nem jó megoldás?

4 éve

darvaslevi

A pretty-re a sugó szépet ir. Akkor miert nem jó a széppel a mondat?

4 éve

dejutka
dejutka

Arrafelé a lányok szépek? Ebben mi a kivetni való? Köszönöm a választ.

6 hónapja

PlErds2
PlErds2

Amott a lányok csinosak?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.