1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are the girls pretty over th…

"Are the girls pretty over there?"

Fordítás:Csinosak ott a lányok?

February 7, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

barnak01

Arrafelé a lányok csinosak? Miért helytelen? Jelentem, de jól teszem?

May 16, 2018

mogyi5

Én is jelentem.

November 10, 2018

sarkiroka

vagy csíntalanok? ;)

February 7, 2014

fectroll

Dehogynem, sőt meg csalfák is. Meg - "micsodák" is a 'Pretty Woman' nyomán. :D

September 24, 2014

Joli46

'vannak ott szép lányok? ' ez így nagyon más?

March 23, 2014

EszterZubor

There are beautiful girls? Igen más :)

March 31, 2014

LyricsHaxe

Are there beautiful girls? ha már kérdőjel van a végén:)

April 15, 2014

szbende

Minek kell ebbe az over?

May 20, 2014

Maminti.

Az "over there" egy kifejezés. Jelentése: ott, odaát, amott

May 21, 2014

szbende

Minek kell ebbe az over?

May 20, 2014

Duffyka

A "Vannak szép lányok arrafelé?" szerintetek miért nem jó?

June 18, 2014

Raina555

A "Vannak csinos lányok arrafelé?" miért nem jó megoldás?

August 11, 2014

darvaslevi

A pretty-re a sugó szépet ir. Akkor miert nem jó a széppel a mondat?

August 21, 2014

dejutka

Arrafelé a lányok szépek? Ebben mi a kivetni való? Köszönöm a választ.

May 17, 2018

PlErds2

Amott a lányok csinosak?

July 2, 2018

Toteri

Vannak csinos lányok arrafelé? - nem fogadta el

March 21, 2019

49katirozsnyone

Csinosak az ottani lányok ? Mi a baj vele?

August 3, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.