Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is the lady of the house?"

Çeviri:Evin hanımı o mu?

4 yıl önce

6 Yorum


ziver_60

Bu cümle soru cümlesi değil is she the lady of this house olması gerekmiyor mu

4 yıl önce

cmeral

olumlu bir cümlenin sonuna soru işareti koyarak eden benim cevabımı kabul etmiyorsunuz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku Ingilizcede tonlama önemlidir. Olumlu cumle vurgulanarak soru anlami tasiyabilir. yazida da bunu soru isaretinden anliyoruz. sonunda soru isareti olan olumlu cumle olmaz

4 yıl önce

yikilmazenes

Lady yerine kadın yazdım, kabul edilmedi. Yanlış mıdır?

4 yıl önce

ergunbengi

Yanlış konmuş bir soru işareti de olabilir.

4 yıl önce

Fatih_Polat

hani biz de gerçek?? deriz ya karşımızdakine (gerçekten mi..?)anlamında..işte vurgulamayla soru sorulabiliyor...

4 yıl önce