1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is the lady of the house…

"She is the lady of the house?"

Çeviri:Evin hanımı o mu?

February 7, 2014

6 Yorum


ziver_60

Bu cümle soru cümlesi değil is she the lady of this house olması gerekmiyor mu

April 3, 2014

cmeral

olumlu bir cümlenin sonuna soru işareti koyarak eden benim cevabımı kabul etmiyorsunuz ?

February 7, 2014

Selcen_Ozturk

cunku Ingilizcede tonlama önemlidir. Olumlu cumle vurgulanarak soru anlami tasiyabilir. yazida da bunu soru isaretinden anliyoruz. sonunda soru isareti olan olumlu cumle olmaz

February 7, 2014

yikilmazenes

Lady yerine kadın yazdım, kabul edilmedi. Yanlış mıdır?

July 14, 2014

ergunbengi

Yanlış konmuş bir soru işareti de olabilir.

July 19, 2014

Fatih_Polat

hani biz de gerçek?? deriz ya karşımızdakine (gerçekten mi..?)anlamında..işte vurgulamayla soru sorulabiliyor...

August 22, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.