1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Thanks, you are welcome."

"Thanks, you are welcome."

Traducere:Mersi, cu plăcere.

August 24, 2016

40 de comentarii


PaulaM2016

Cuvantul corespunzator in limba romana este "multumesc" nu "mersi" care este de 2 ori gresit: odata ca apartine limbii franceze si a doua oara cand l-ati romanizat scriindu-l "mersi" in loc de "merci" cum e corect in limba franceza


Lastk-Lu

Și pe mine ma deranjează asta..


Alex196607

Mersi exista ai in lima romana, fiind imprumutat din franceza si romanizat cu avem si alte cuvinte, de exemplu sezlong e tot din franceza


IoC2020

nu te necăji eu am scris 2 de m la început!


alexhaiducu

cu siguranta se traduce doar: multumesc , esti binevenit


dumitru-05

Thanks, gladly=mersi, cu plăcere Thanks, you are welcome.=Mulțumesc, sunteți bineveniți. și multe traduceri de genul dat ne sunt date de programa dată care ne duce în eroare, îmvățăm lucruri și ecspresi care nu sunt corecte. ”cu plăcere” și ”sunteți bine venit” sunt lucruri total diferite.


PatyFalticeni

Multumesc, esti binevenit - varianta 2


DanielRoia

Multumesc ,bine ai venit


BadicaRaul

Nu ar veni .. Mersi ,bine ai venit ?


Elena309557

Mersi,cu placere. Îmi da ca e corect. De ce așa?


Mamushkeus

Este putin ciudata traducerea . Eu am presupus ca se traduce ...mersi , bine ai venit ptr ca este mai uzuala decit mersi , cu placere .


Khetlin2

Păi nu se tratuce,, Mersi, tu esti binevenit?,,


Daw981612

"Mulțam, cu plăcere!" vă pute? De ce "mulțam" (folosit intens în limba română, ca prescurtare a lui "mulțumesc" e "greșit", dar franțuzitul (și scris greșit!) "mersi" ar fi corect?!?


Mihu_Enachi

"multumesc, cu placere" este la fel de corect ca si "mersi, cu placere".


MagdalenaO491513

Multumesc, bine ai venit...


nic813047

Au dreptate ...ce mersi. .suntem la franceza?


Sergiu2018

MULTUMESC!!!!!! E LIMBA ROMANA!


TIRSINA

merci ,din franceza =multumesc . Ne incurca nu mai stii I ce limba vorbim.....


EsteraBetty

Sunt destul de confuza!!


Florin772090

F#c&1ng off this mersi it is Multumesc, and the rest it is not in order ider !


Dragos485060

Lasămă cu diacriticele tale!


Maria.739295

"You are welcome" înseamnă că esti bine venit nu " cu placere"


SorinDinu7

Thanks, you are welcome....dupa parerea mea ar trebui tradus...mersi, esti bine venit


Alexandru419995

Multumesc nu inseamna bine ai venit


deny0404

Multumesc, ci nu mersi!!!!!!!


LudmilaDru3

Nu văd de ce nu e corect și mulțumesc?


Nicolae69271

Se traduce. Mersi, esti binevenit.


Dragos485060

Nu merge si mersi,bine ai venit?


Joke704478

Ce înseamnă 'binevenit'.


cornelzavada

Totusi......,,chestia,, asta de,, Mersi,, nu are ce cauta in acest curs!!!!!!! Poate cineva poate remedia !!! Chiar este enervant !!!


marianamar396785

Cuvântul mersi nu există în limba română!!!!! Corect este MULȚUMESC!!!!!!!! Corectați !!!!!!!


Iza219474

“Mulțumesc”- este corect in limba română


Iza219474

In limba română se spune “mulțumesc”!


anna528411

Este gresit tradus in romana


Diana724226

Nu aveti minte in cap.


PSG_Messi_30

You are welcome=ești binevenit =cu placere. E enervant pentru ca nu ști ce varianta sa pui (eu am pus "ești binevenit")


Maria311871

Care este diferența între "you are welcome=cu plăcere" și "you are welcome=ești binevenit? Cum îți dai seama din propoziție care e traducerea dacă se scrie la fel?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.