1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He will have died."

"He will have died."

Fordítás:Addigra meg fog halni.

February 7, 2014

40 hozzászólás


balazsmaria

Ez már nem az első, de csak én hallom a "he will" kombinációt "you will"-nek? Nem a lassún, ott okés.


Metatron36

Elég gáz a felolvasóprogram, remélem csinálnak vele valamit. Addig ha biztosra akar menni az ember, marad a lassú verzió.


tommg

Tényleg nem jó, de még a jobbak közé tartozik. A portugál felolvasó például sokkal rosszabb. :-)


csordas1

Nem you-nak hallod, hanem you-t mond, tehát azt hallod, amit mond. A lassú változatban viszont he van.


ghjbku

pontosabban azt hallani "Hyou", de azt mondja "He will" azért lehet máshogy/ félre halalni


johalasz46

És hadar ! have-had-nak hallható...- 2020.09.


tundelorincz01

Miért kell a halállal ennyit foglalkozni? Az élet sokkal szebb!!! Engem nagyon zavar. :)


FerencSzendrei

simán "you will" -nek lehet hallani, azt hittem bennem a van a hiba, örülök, hogy másoknak is az enyémhez hasonló füle van :)


togo59

Teli van a pupom a sok halállal! Addigra már nem fog megszületni senki?


Csita85

Nekem is. Ez a program tele van a "halálrol" szolo peldamondatokkal. Elegge frusztralo es negativ hangvetele van a feladatoknak igy. Javasolnam az osszes "halál" al kapcs. peldamondat eltavolitasat.


karak74

"Addigra meg fog halni." Úgy érzem, ez magyarosabb fordítás lenne, és az én tudásom szerint helyes is.


vasvariistvan

Tőlem már elfogadta.


Isten_bajnoka

Én is "you"-nak hallottam azt a "he"-t.


Jpiroska

Szintén. Szív le. :(


JnosJo

Így sohasem mondjuk magyarul.


Metatron36

Nem tudom hogy ezt olvassa-e valami hivatalos ember, de a felolvasóprogram elég gyengén teljesít a rövid, 1 szótagos szavakkal (ezt tapasztaltam már angolul, olaszul és németül is). Ha számít a szivecske, inkább csináljatok minden hallás utánit a lassú felolvasással


GborKovacs

Én is you-nak hallottam


FehrAttila8

"Addigra meghal"-t elfogadta


VLEV01

kisbetűvel írtam, nem fogadta el


Zoli754078

Ha mar olyan szorenden reklomal hogy Addigra fog meghalni helyett Addigra meg fog halni-t irtam akkor en is reklomalnek hogy magyarban az igekoto amennyiben a szo elejen van akkor az egy szo es nem meg halni. Kretenbagoly arrgh


VeronikaSz10

Ugy latom ez a hiba rendszeres. Mar tobbszor elment ezen a dolog.


kicsinyuszt

Jelentsétek hibaüzenetben.


fectroll

Gondoltam kipróbálom ezt a "majd"-os témát úgy, hogy "Addigra meg fog halni majd", nos a "majd" nem tetszett a rendszernek, a többi megfelelt. Ezzel már nem vagyok ám tisztába teljes 100%-al....


GllTamsRbe

addigra mar o meghal nem jo?


SophiaCatness

'Meg fog halni' MIÉRT KELL Addigra meg fog halni? Minek az addigra??


csapy

Mert nem sima jövőidőről van szó.


majormark91

Valami borzalom a fordítandó mondat szerkezete és a fordítás is. Egyszerűen ez az egész lecke nem ér egy forintot sem. Magyartalan


Deneka77

Hol van benne az "addigra"?


evairenpinter

A "will"-t vagy a közeli jövőre utaló "majd" határozószóval, vagy a fog segédigével lehet fordítani: vagy/vagy. - Az addigra ... a befejezettségre utal.


SndorRzsa

Már másodjára rontom el az elejét. You will vs He will. De legalább nem vagyok egyedül ezzel.


zoltan278551

Ez a halál mizèria nagyon gáz !


zoltan278551

Nem fogjuk megvallani ezeket a halállal valò dolgokat


zoltan278551

Halál minek ez a sok halál


zoltan278551

Ez a halál mizèria szerintem beteges


Marika273446

Miért kell az addigra? Így is úgy is meg fog halni!


Babi904144

Itt plane nagyon ertelmetlen az addigra mar. Semmi nem utal arra mikor. Magyarul a meg fog halni a jo


Babi904144

Az addigra nem kell!!!!


Babi904144

Felolvasast ki lehet hagyni. Ilyen kiejtest nem szabad megtanulni


LszlSzalay1

Miért nem jó az "Akkorra már...

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.