A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He will have died."

Fordítás:Addigra meg fog halni.

4 éve

23 hozzászólás


balazsmaria
balazsmaria

Ez már nem az első, de csak én hallom a "he will" kombinációt "you will"-nek? Nem a lassún, ott okés.

4 éve

Metatron36

Elég gáz a felolvasóprogram, remélem csinálnak vele valamit. Addig ha biztosra akar menni az ember, marad a lassú verzió.

4 éve

tommg
tommg

Tényleg nem jó, de még a jobbak közé tartozik. A portugál felolvasó például sokkal rosszabb. :-)

4 éve

csordas1

Nem you-nak hallod, hanem you-t mond, tehát azt hallod, amit mond. A lassú változatban viszont he van.

3 éve

ghjbku

pontosabban azt hallani "Hyou", de azt mondja "He will" azért lehet máshogy/ félre halalni

2 éve

FerencSzendrei

simán "you will" -nek lehet hallani, azt hittem bennem a van a hiba, örülök, hogy másoknak is az enyémhez hasonló füle van :)

4 éve

Isten_bajnoka

Én is "you"-nak hallottam azt a "he"-t.

4 éve

Jpiroska

Szintén. Szív le. :(

4 éve

JnosJo

Így sohasem mondjuk magyarul.

3 éve

Metatron36

Nem tudom hogy ezt olvassa-e valami hivatalos ember, de a felolvasóprogram elég gyengén teljesít a rövid, 1 szótagos szavakkal (ezt tapasztaltam már angolul, olaszul és németül is). Ha számít a szivecske, inkább csináljatok minden hallás utánit a lassú felolvasással

4 éve

GborKovacs
GborKovacs

Én is you-nak hallottam

4 éve

senorana

You-t mond!!!!

3 éve

VeronikaSz10

Ugy latom ez a hiba rendszeres. Mar tobbszor elment ezen a dolog.

3 éve

kicsinyuszt

Jelentsétek hibaüzenetben.

3 éve

fectroll
fectroll

Gondoltam kipróbálom ezt a "majd"-os témát úgy, hogy "Addigra meg fog halni majd", nos a "majd" nem tetszett a rendszernek, a többi megfelelt. Ezzel már nem vagyok ám tisztába teljes 100%-al....

3 éve

GllTamsRbe

addigra mar o meghal nem jo?

2 éve

SophiaCatness

'Meg fog halni' MIÉRT KELL Addigra meg fog halni? Minek az addigra??

2 éve

csapy
csapy

Mert nem sima jövőidőről van szó.

2 éve

togo59
togo59

Teli van a pupom a sok halállal! Addigra már nem fog megszületni senki?

2 éve

karak74

"Addigra meg fog halni." Úgy érzem, ez magyarosabb fordítás lenne, és az én tudásom szerint helyes is.

10 hónapja

vasvariistvan

Tőlem már elfogadta.

4 hónapja

FehrAttila8

"Addigra meghal"-t elfogadta

6 hónapja

majormark91

Valami borzalom a fordítandó mondat szerkezete és a fordítás is. Egyszerűen ez az egész lecke nem ér egy forintot sem. Magyartalan

1 hónapja