1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das rote Pferd"

"Das rote Pferd"

Çeviri:Kırmızı at

August 24, 2016

5 Yorum


unutmaz

das Pferd değil mi neden rotes değil de rote

August 24, 2016

Selcen_Ozturk

nominativ çünkü yani yalın halde ve önünde de belirli artikel var. eğer "ein" olsaydı "ein rotes Pferd" olurdu.

şuradan tablolara bakabilirsiniz https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Attributive_adjectives

August 24, 2016

NecipFazlA1

Ah Deutsch ah...

March 7, 2018

humetin
  1. Das Pferd - Ein Pferd

  2. Das rotE Pferd - Ein rotES Pferd

  3. Das Pferd ist rot. - Er hat ein rotES Pferd.

September 9, 2018

MacaroonPrincess

Hatta böyle bir şarkı vardı almanca hocamız dinletmişti bize :D

December 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.