Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das rote Pferd"

Çeviri:Kırmızı at

0
1 yıl önce

4 Yorum


unutmaz
unutmaz

das Pferd değil mi neden rotes değil de rote

1
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nominativ çünkü yani yalın halde ve önünde de belirli artikel var. eğer "ein" olsaydı "ein rotes Pferd" olurdu.

şuradan tablolara bakabilirsiniz https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Attributive_adjectives

2
Cevap ver11 yıl önce

NecipFazlA1

Ah Deutsch ah...

0
Cevap ver5 ay önce

MacaroonPrincess

Hatta böyle bir şarkı vardı almanca hocamız dinletmişti bize :D

0
Cevap ver7 ay önce