1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The articles"

"The articles"

Fordítás:Az újságcikkek

August 24, 2016

9 hozzászólás


NomiNagy3

"A cikkek" is helyes


dalmika82

A Névelők- ezt adta ki helyes megfejtésnek?????!!!!!!!! Ez hogy lehet????


eminens2

Az angol nyelvtanban a névelő=article. (Sajnos gyakran belefutunk az azonos hangalakú, de más-más jelentésű szavakba, a magyarban is van bőven.) 2018.11.21.


TthKlmn

Rendkívül felháborító az, hogy a végét a szónak nem mondja, pedig sokszor végighallgatom még a lassú változatot is!!!Ez is egy módszer a tanuló kizsigerelésére?


TthKlmn

Mikor beírom a kritikát akkor érdekes módon kimondja a szó végét, köszönöm a kedvességüket!


Katalin5246

hová lett éppen a szintugróból a hang? és jön a hiba, mert nincs mit hallásból lefordítani. Hát ez már örökre igy marad a D-nál, javíthatatlan. És épp a szintugró teszten. Nagyon fájó!!!


GerleiIstv

A férfihangnál szinte sosem hallani a többesszámot.


FerencMoln15

Valóban nem ártana ha a többesszám érthetőbb lenne!


JanosGrenc

hangsúlytalanul halk,nem hallható a többesszám jele

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.