"Kadınlar"

Çeviri:Frauen

August 24, 2016

18 Yorum


ersintn583

Die frauen

August 24, 2016

SeilBulut2

Ufff

December 10, 2016

meri84210

WQAGNK klan kodum gelen varsa sevinirim :) pls

March 25, 2017

azradamla

-

April 15, 2017

Batuhan923385

"en" çoğulmu yapıyor ?

June 27, 2017

Servenay

Kankalar biri özneleri yazabilirmi

July 27, 2017

behet791074

woman dedim yanlış dedi aynı şey değil mi

November 30, 2017

jakobefendi

Die Frauen olması gerekmez mi? Ya da ne olsa die Frauen olurdu?

December 13, 2017

PelinSu561761

Aynisini yaziyorum kabul eymiyo

January 20, 2018

Suquel1

Die frauen değilmiydi o.

February 7, 2018

ZeynepAlti11

jjj

March 16, 2018

ezgi564383

ben doğru yaptım

April 2, 2018

liliiaUA

Die Frauen

May 1, 2018

Knan381591

Er şekilçisi ne

July 8, 2019

Knan381591

En şekilçisi nedir

July 8, 2019

resul766481

Fraun i neden kabul ediyor

August 16, 2019

merzgzel

Die frauen yazsak hangi anlam olur?

August 20, 2019

merzgzel

Die frauen yazsak ne olur??

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.