1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınlar"

"Kadınlar"

Çeviri:Frauen

August 24, 2016

24 Yorum


meri84210

WQAGNK klan kodum gelen varsa sevinirim :) pls


Batuhan923385

"en" çoğulmu yapıyor ?


Servenay

Kankalar biri özneleri yazabilirmi


behet791074

woman dedim yanlış dedi aynı şey değil mi


jakoben87

Die Frauen olması gerekmez mi? Ya da ne olsa die Frauen olurdu?


PelinSu561761

Aynisini yaziyorum kabul eymiyo


Suquel1

Die frauen değilmiydi o.


ezgi564383

ben doğru yaptım


Knan381591

Er şekilçisi ne


Knan381591

En şekilçisi nedir


resul766481

Fraun i neden kabul ediyor


merzgzel

Die frauen yazsak hangi anlam olur?


merzgzel

Die frauen yazsak ne olur??


mikail_akbas

'Kadınlar' die frauen deyince başka bir anlamı mı var? Die olmamalıymış!


AnlPRM_1054

sind frauen olması gerekmiyormu?


Emine654979

Anlamında sinf fraund yazıyor


yusufbaranokcu

Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen Frauen


HilalBilgi13

Die ekledim diye yanlis saydı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.