1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We use a different system."

"We use a different system."

Překlad:Používáme jiný systém.

August 24, 2016

10 komentářů


Vera955650

proč nemohu použít "různý systém". to přece je také význam different a význam věty je naprosto stejný a v češtině se používá

August 24, 2016

Voyta
Mod

Nevšiml jsem si, že by se v tomto významu používalo i slovo "různý". Můžete uvést zdroj?

August 25, 2016

Vera955650

nevím, jestli jsem správně pochopila otázku, ale např. slovník na "Seznamu" different[ˈdɪfrənt] odlišný od čeho rozdílný , jiný než co jiný než co různý , rozmanitý

August 30, 2016

Nemesis_NaR

No to sice ano, ale Voyta se ptal, jestli máte nějaký důkaz, že v češtině spojení "máme různý systém" existuje. Já si, stejně jako on, myslím že neexistuje.

August 30, 2016

Vera955650

ano,už to chápu, dalo by se to asi použít jenom v množném čísle

August 31, 2016

Dakraa

A v trochu odlišném významu. Tady by stejně bylo množné číslo "používáme jiné systémy", protože tím jasně sdělíme, že nepoužívám nějaký konkrétní systém.

October 27, 2016

Daku_

Proč nemůže být Používáme odlišné systémy?

May 15, 2017

JiNeern

Protože je tam jednotné číslo.

April 14, 2018

Tonda623910

nebere ani odlišný systém, proč?

February 6, 2019

Katka736855

Nzbxhxhxh

February 22, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.